Haha, och jag älskar tragiken och blev glatt överraskad! Det händer sällan i film tycker jag. ^^
Har du sett The Village? Den slutar lite på samma sätt, men inte lika tragiskt. Älskade den filmen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, och jag älskar tragiken och blev glatt överraskad! Det händer sällan i film tycker jag. ^^
Call me by your name.
Helt fantastisk. Det finns en anledning till alla lyriska kritiker och nomineringar/priser (fyra oscarsnomineringar bl a), det är lätt den bästa filmen jag sett på åratal.
Jag tror den skulle kunna vinna bästa manus, och jag hoppas på bästa sång för Sufjan Stevens musik är så central och perfekt för filmen, men det är så mycket #metoo i Hollywood just nu att jag tror det blir en film med starka kvinnor som vinner bästa film. Och Gary Oldman lär vinna bästa manliga skådespelare.Jag ser fram emot att se den! Och det ska bli en ganska intressant Oscarsgala, men även om jag inte ens sett Call me by your name eller The Shape of Water (som jag också är övertygad om att jag kommer älska) så håller jag ändå tummarna för Get Out.
Ja! Jag såg den för ett tag sen och har liksom inta kunnat släppa den. Helt fantastisk film. Jag har köpt boken men väntar lite med att läsa, är så kvar i filmen fortfarande.Call me by your name.
Helt fantastisk. Det finns en anledning till alla lyriska kritiker och nomineringar/priser (fyra oscarsnomineringar bl a), det är lätt den bästa filmen jag sett på åratal.
Du vet att boken finns som ljudbok, inläst av Armie Hammer? Det är som att ha filmen i örat.Ja! Jag såg den för ett tag sen och har liksom inta kunnat släppa den. Helt fantastisk film. Jag har köpt boken men väntar lite med att läsa, är så kvar i filmen fortfarande.
Åh herregud! Jag måste ha den!Du vet att boken finns som ljudbok, inläst av Armie Hammer? Det är som att ha filmen i örat.![]()
Väl värd varje krona! Har du läst intervjun med Armie och Luca om filmen i Vulture? Läs den innan du lyssnar på boken.Åh herregud! Jag måste ha den!![]()
Nej, jag har inte det. Finns den på nätet?Väl värd varje krona! Har du läst intervjun med Armie och Luca om filmen i Vulture? Läs den innan du lyssnar på boken.
Absolut, här är den: http://www.vulture.com/2017/11/armie-hammer-call-me-by-your-name.htmlNej, jag har inte det. Finns den på nätet?
Tack! Ska läsa den!Absolut, här är den: http://www.vulture.com/2017/11/armie-hammer-call-me-by-your-name.html
Inspelningen verkar verkligen ha varit något speciellt. Här är ett foto från Rom tidigare i veckan, när huvudrollsinnehavarna och regissören återförenades inför den italienska premiären av filmen:
![]()