Vad såg ni senast?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vad såg ni senast?

Tja, skadad var han väl för att han är batman helt enkelt:p

Jag har en girl-crush på henne! Speciellt när hon är smutsig:D Att det ens ska finnas så snygga personer.

Det är mest att jag inte köper att han skulle behöva knata runt med käpp och sluta vara Batman bara sådär utan anledning, när han senare i filmen bröt ryggen och lekte Spindelmannen ett par veckor senare.
wink.gif
Men äsch, vi säger att framgången ledde till rockstjärnemyten och att det var heroinmissbruket som tog ut sin rätt!

Ja men verkligen! Det blir ju inte sämre av att hon verkar otroligt sympatisk och smart.

Jag håller med dig, och att han blev bra så snabbt utan brosk i kroppen? Men jag kommer inte ihåg slutet till tvåan heller;)
Men hela serien är ändå grymt välgjord.

Delicatessen 4/5 Fransk film men finns med svensk text. Ganska komisk film även om den är mörk och präglas av kannibalism från början till slut. Dock totalt oläskig så även om man är totalt livrädd för skräckfilm så är den möjlig att se.

The Tale of Desperaux 4/5 En av alla 3D filmer, jättesöt med råttor och möss som huvudpersoner.

Safe Haven, söt, spännande och lite förutsägbar film. 4/5 tycker jag som gillar sånt :p

Åh jag älskade Safe Haven!

Sitter just nu och tittar på Have You Heard About the Morgans och tycker den är rätt skön faktiskt. Lite förutsägbar ja visst, men ändå spännande och Hugh Grant är ju underbar med sin brittiska humor som jag älskar sådär pinsamt mycket!

kl

Pitch Perfect - 2.5-3/5 Lite mkt "high school" film (även om den utspelar sig i collage), lite musikal över det, säkert tipp topp för de som gillar just high school musical

Kl

After earth - 4/5. Inget jag hade tänkte se på bio men blev medbjuden och den var mycket bättre än jag hade trott, om än lite förutsägbar men helt klart värd att se! :)

21 and over
4/5
Fanns en hel del scener man skrattade till, klart sevärd.

The guest house
0,5/5
INTE sevärd alls. Usch.

The bling ring 4/5
Let's go to Parises. I wanna rob.
Väldigt underhållande film om man vill se något ytligt och lättsmält. Är man fascinerad av hollywood som mig så tycker man om den. Emma Watson är ju fantastisk som vanligt, även om man inte är van att se henne på det här sättet.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 351
Senast: Sassy
·
Småbarn En fråga om kontakt med vården när det gäller hyfsat "vanliga" sjukdomar hos små barn. Vi har precis kommit ut på andra sidan av en...
Svar
19
· Visningar
1 365
Senast: tomte
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
3 949
Senast: malumbub
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 275
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka