Vad såg ni senast?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Guardians of the Galaxy

Herregud vilken tramsig smörja.
Laktosintolerans i filmformat.
Hur gammal ska man vara för att gilla den? 13? 12?

Det sorgliga i detta är att jag såg den för att en kollega, föreställande vuxen, var helt euforisk efter sitt biobesök.

Betyg: 0/5

As Above So Belowe (2014)

...om ni vill se en bra, välgjord och läskig skräck/thriller. Kollar sällan på skräckisar (renodlade thrillers är en annan sak) för tycker det är svårt att hitta bra, men denna gillade jag även om jag var skeptisk i början. Blir bara bättre och bättre filmen igenom!

Jessabelle (2014)

Skräck/Thriller som också var helt ok. Lite psykologisk sådär, vilket jag gillar.

Pawn Shop Cronicles (2013)

Action/Komedi som är rätt vrickad (lite sjuk vid nåt tillfälle t.o.m), där tre historier går in i varandra lite grann, via en pantbank. Gillade hela filmen utom Elvis-kopian.

Sen om ni vill se några RIKTIGT roliga komedier rekommenderar jag Nothing To Lose, Fake Cops, First Sunday, Cop Out och Bad Santa. :) Alla dessa är ju dock äldre filmer utom Fake Cops tror jag (orkar inte kolla upp).

Vill inte sätta betyg. Tycker alla dessa är bättre än average och nöjer mig med att säga så =)

Åh, måste komma iväg i veckan och se Mockingjay!

Senaste film jag såg var The battery. Älskade den, en annorlunda zombiefilm. 5/5

Om det är Stephanie mayers "The Host" så sög den ju extremt. 0/5 Enligt mig ;)

Är hunger games 2 och tre ens sevärda? Tyckte nämligen att ettan var urusel den också ;)

Men en lagom spännande Thriller är I spindelns nät. 2,5/5 :)

• Gilla
Reactions: Sel
Mockingjay Part 1
Tyckte att sista halvtimmen var riktigt spännande men utöver det var den faktiskt ganska innehållslös tyvärr... Blev lite besviken då den mest kändes som en transportsträcka till sista filmen. Enligt mig sevärd men inte så mycket mer än så. 3/5

Om det är Stephanie mayers "The Host" så sög den ju extremt. 0/5 Enligt mig ;)

Håller med! Jag såg inte ens klart den, tyckte den var såå dålig.

Vi såg Dawn of the Planet of the Apes igår, riktigt dålig... Klyschornas klyscha kan man sammanfatta filmen med, jag satt och var förbaskad hela filmen igenom. Nej usch, en stark 0/5. Inte sevärd alls i min mening.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 379
Senast: Sassy
·
Småbarn En fråga om kontakt med vården när det gäller hyfsat "vanliga" sjukdomar hos små barn. Vi har precis kommit ut på andra sidan av en...
Svar
19
· Visningar
1 377
Senast: tomte
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
3 952
Senast: malumbub
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 287
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka