Sv: Vad se ni fram mot i spelväg?
Kan man säga att det är en blandning av Diablo och Skyrim?

Dragon Age?![]()
Kan man säga att det är en blandning av Diablo och Skyrim?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dragon Age?![]()
För övrigt skjuter jag någon om det är sant att det blir ett Modern Warfare 4. Det GÅR inte att göra en till titel när Soap och Makarov, dvs. seriens viktigaste protagonist och antagonist, är döda, det kommer liksom inte att bli ett Modern Warfare, det kommer att bli ett mellanting mellan Modern Warfare och Black Ops och det kommer inte bli bra. ARGH.
I det här fallet så tror jag mer att det handlar om att mjölka deras i särklass största kassako, det är ett säkert kort. Jag gillar i normala fall Infinity Ward och spelet i sig kan säkert bli bra, men jag är helt övertygad om att det är ett misstag att göra den till en uppföljare till MW. Man borde låta den trilogin vara. Det här är som Mass Effect utan Shepard - det funkar inte att fortsätta mjölka en serie när det som definierat och varit serien är borta och över, kom på något nytt.
Nej, Bo2 ser jag inte heller fram emot, men jag gillade inte Bo heller. Faktum är att jag är och har varit sjukt besviken på alla FPS som kommit i år och utannonserats, och detsamma med tidigare bra spelserier: Max Payne 3 gillade jag inte, och Splinter Cell har de av allt att döma sabbat också. Buhu. Mayaindianerna hade nog rätt ändå.
Hoppas nu på att Hitman blir bra. Jag är lite rädd för att det ska vara för mycket Batman/action/linjärt och för lite... well, Hitman, men vi får väl se.
Haha, jag är nog tvärtom på den punkten, älskar MW3 och Elite som jag har, men avskyr BF3. Har inte varit något fan sedan BF1942, Heroes hade väl också sin charm.
Åh, jag vill också lära mig gilla Borderlands som alla andra, men jag har så svårt för sci fi-grejen och grafiken. Grafiken är såklart inte dålig, inte alls, men den stilen faller inte mig i smaken. Jaja. Jag ska fortsätta idka älskogmed mitt AC3... och ragea på multiplayern.
Så jag gör en sådan där säkert jätteefterlängtad knuff genom att fråga om det är värt att köpa The Last of Us även om man hatar zombiegenren? Är storyn och spelet i övrigt så pass bra att man kan bortse från det?
Jag är SÅ uttråkad i väntan på CoD: Ghosts och Assassin's Creed och behöver verkligen något nytt, och TLoU har ju fått så otroligt bra recensioner, men... zombies...