Vad shoppade du på EuroHorse?

Sv: Vad shoppade du på EuroHorse?

kl

Var på mässan några timmar på lördagen och tyckte inte det var mycket att ha tyvärr... Köpte ett par bruna Roecklhandskar som planerat, samt en brun grimma med ludd till unghästen som var på gränsen till för liten när jag kom hem.
Det bästa var dock att jag och mamma kollade på en Cheval Liberté transsport, så får väl se om jag lyckats övertala henne :D
 
Sv: Vad shoppade du på EuroHorse?

*kl*

Var där igår söndag.... Vad jag skulle köpa var ett par webbers och islandsstigbyglar, sadelgjord med ludd till grannen, blåa sporrar från Equipe´ och ett snyggt Stübbenträns... Köpte INGET av det....
Dom blåa sporrarna var slut och det fanns bara svarta Stübbenträns, så det blir till att göra en massa beställningar från nätet framöver...

Ska se om jag minns det jag köpte, glömde nämligen alla grejorna i medryttarnas bil...

Ryktväska i ljusblått och gul Eskadron, skulle ha kostat 150:- men när jag fick tillbaka pengarna så kom jag sen på att jag bara betalade 50:-.

Craft undertröja 100:-

Vintertäcke brunt med oranga kanband, 400gr, 400:- nedsatt pris...

Rosa lite tjockare schabrak och grå bakskydd med rosa ludd Norton, har redan senskydden, 400:- tillsammans.

Helskodda ridbyxor, 2 färgglada borstar, 5 par ridhandskar i bomull, leopardfärgat halstäcke inne hos B****s, minns inte vad allt kostade men jag tror det var straxt under 600:-.

Ett vinrött schabrak till den ena medryttaren och ett gult, eller tog jag det oranga.... minns inte hjälp, från samma ställe som sålde Veredusschabraken, 100:-/st

Ett par Celeste Stein strumpor, skotskrutiga i rött, ett MÅSTE när jag ställer ut mina Scottar, 120:-

Det var nog allt... bilder kanske kommer senare i nästa vecka då vi inte ses förrän på söndag...
 
Sv: Vad shoppade du på EuroHorse?

*KL*

Nån som vet om GPA hjälmarna som va halva priset på såldes? Dom fanns hos böckmans center:p
 
Sv: Vad shoppade du på EuroHorse?

Här kommer mina inköp! :)
Fotona gör inte sakerna rättvisa - färgerna kan vara lite missvisande.

Tunt stalltäcke, blågrönrutigt i typ polyester eller något sådant, nylon i bogen o någon tunn fodring. 75,-
IMG_8333.jpg


MacPro regntäcke, mörkgrönt med vita rutor och tvinnad passpoal. 2 för 550,- så köptes ihop med nedanstående täcke!
IMG_8331.jpg


Riding House regntäcke, rutigt i olika fina gröna nyanser
IMG_8329.jpg


Tre fina kort från Svenska Hästars Värn. 4 för 40,- (syrran tog det fjärde)
IMG_8328.jpg


Marinblå luddgrimma med motiv i "silver" 79,-
IMG_8326.jpg


forts i nästa inlägg...
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Vad shoppade du på EuroHorse?

Tre stycken grimskaft. 100,- för alla tre
IMG_8324.jpg


Svart dressyrschabrak med tvinnad passpoal i svart och silver. 150,-
IMG_8322.jpg


Svart allroundschabrak med guldpasspoaler. 150,-
IMG_8321.jpg


Capriole pannband med swarowskistenar och härligt mjukfodrad nosgrimma i "champagnefärg"
IMG_8317.jpg


Stübbentvål 95,- och en febertermometer (termometern fick jag för att jag uppgraderade hästens försäkring)
IMG_8316.jpg


Superhärlig dressyrgjord som jag fyndade till halva priset! ca 350,-
IMG_8313.jpg
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Vad shoppade du på EuroHorse?

Det jag var ute efter är ett tvådelat eggbett, men till skillnad mot vanliga tvådelade så kan detta bett inte vika ihop sig. Man riskerar därmed inte att det petar upp i gommen utan det fungerar lite mer som ett rakt bett. Hoppas att du förstår vad jag menar..
 
Sv: Vad shoppade du på EuroHorse?

Ehhhh nej,,,Camelont transporten, 8000:-/liter färg,,,en dyyr transport och jag tror Vasco skulle skämmas och åka runt i en sådan, den ståtliga herren :D

Oh shit det var inte billigt :eek: Ja den var rätt gräslig men ändå lite rolig..
 
Sv: Vad shoppade du på EuroHorse?

*KL*
009.jpg


Jag vann en HW keps med lampa!
Fick gratis mineralslickstenar från Pavo
Och gratis schabrak och febertermometer hos Folksam

Det enda jag köpte var två olika böcker om Ryttarens sits.

Men så har jag ju en ridsportbutik på gården där jag jobbar ;) känns mer förmånligt och handla där när man får personalrabatt...
 
Sv: Vad shoppade du på EuroHorse?

Det är väl bricketter som ges till hästen, en om dagen?
Har för mig att hon i montern sa det men kan ha fel, sov knappt alls under hela veckan. :D
 
Sv: Vad shoppade du på EuroHorse?

Oh nu är jag så avis på dig gumman ;)

Den är ju jättefin, gillar färgen!
Nu ska jag bara övertala att jag behöver en sån haha...lalala.
 
Sv: Vad shoppade du på EuroHorse?

jag förstod att du hade det sen innan, men det var så snyggt så jag var tvungen att veta märke! :)
Nu känner jag mig helt lost, men vad står HP för för märke?
 
Sv: Vad shoppade du på EuroHorse?

aha :) hm, bra fråga! Kandarträns HP står det bara på deras hemsida, HP säljer även lite täcken och sånt på B*rjes
 
Sv: Vad shoppade du på EuroHorse?

Det jag var ute efter är ett tvådelat eggbett, men till skillnad mot vanliga tvådelade så kan detta bett inte vika ihop sig. Man riskerar därmed inte att det petar upp i gommen utan det fungerar lite mer som ett rakt bett. Hoppas att du förstår vad jag menar..

Finns de som eggbett (fasta ringar alltså)? Jag hittade ett i en monter jag inte minns namnet på men det var löpande ringar för 599.
 
Sv: Vad shoppade du på EuroHorse?

*knapp*

Jag var där lördag och söndag, detta var vad som följde med hem:

Brun lädergrimma m vitt foder och lackad nack- och nosrem och graverad namnbricka :love: 480,- efter lite prutande med en väldigt rolig säljare.
img_0639_76529949.jpg


Swarovski-pannband, brunt läder och blå-gula stenar, M's tävlingsfärger. Stod och tittade på det lääääänge på lördagen men tyckte det var för dyrt (799,-). På söndagen såldes de för 399,- :eek: Väldigt glad att jag inte köpte det på lördagen...
img_0644_76531275.jpg


Schabrak och luva från Global i F's tävlingsfärger. 400,- tillsammans.
img_0647_76535126.jpg


Bruna Flexi-Soft till S, svarta vanliga till F (hon har så långa ben att det inte spelar någon roll om det är flexi-soft eller ej, och dessa var billigare) 20% rabatt på dem båda. Vita senskydd + kotskydd till M och såsmåningom C. 149,- + 99,- Tycker det är snyggast med samma färg på skydd och ben.
img_0649_76536082.jpg


Brun klinkerförbygel från Heimer, samma märke som mitt klinkerträns! :love: 300,- och dagen innan kostade den 698,-
img_0652_76538036.jpg
 

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
2 625
Senast: doppler
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 826
Senast: Madalitso
·
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det här inlägget skriver Livia och jag, Livias pappa, tillsammans för att försöka reda ut lite av det som utspelats här de senaste...
Svar
4
· Visningar
2 093
Senast: LiviaFilippa
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
4 975

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Bra blötmat
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp