Huh...?Inte så mycket om du inte jobbar med signaler! Då behöver du diff.ekv. borlandisk logik och Fourier transformationer och gärna diskret algebra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Huh...?Inte så mycket om du inte jobbar med signaler! Då behöver du diff.ekv. borlandisk logik och Fourier transformationer och gärna diskret algebra.
Ja verkligen. Vad är ens diskret algebra? Finns det även en odiskret uppseendeväckande variant ocksåVissa har minsann lätt för matte
(Nej, inte alls avundsjuk.)
algebra och A-L-G-E-B-R-A!!!! kanske?Ja verkligen. Vad är ens diskret algebra? Finns det även en odiskret uppseendeväckande variant också??!
Nja, den är som laborant inom pappersindustrin, minst sagt smal....
Skulle nog kunna jobba inom butik eller restaurang, och ja helst av allt något serviceyrke tror jag.
Tror inte man får det här, utan då är det AF som fixar utbildningen och där kvalar jag visst inte just nu. Har haft funderingar på någon form av chaufförsutbildning tidigare
Det låter som ett yrke (dekoratör alltså) som är ganska stark konkurrens om idagKan tänka mig att de prioriterar de som har läst på någon design skola eller liknande. Jag hade älskat något sånt jobb men hu, jag är tämligen säker på att det är eftersökt.
Det låter som ett yrke (dekoratör alltså) som är ganska stark konkurrens om idagKan tänka mig att de prioriterar de som har läst på någon design skola eller liknande. Jag hade älskat något sånt jobb men hu, jag är tämligen säker på att det är eftersökt.
Klädaffär är nog tyvärr inte av intresse, iaf inte för arbetsgivaren... Är nog inte tillräckligt trendmedveten för detKanske skicka ansökan till de större klädkedjorna? Eller knalla in med cv?
Japp, jag behöver ha ett arbete där jag kan jobba heltid, alternativt fler deltidsarbeten.... Drömmen vore att kunna fortsätta i stallet OCH komplettera med annat/andra jobb, men det blir nog svårt.Matbutiker kan också ha roliga tjänster. Jag läser det som att det är byta jobb du främst vill Texas, inte utbilda dig 5 år på högskola?
Diskret som i åtskild. Till exempel heltal...Ja verkligen. Vad är ens diskret algebra? Finns det även en odiskret uppseendeväckande variant också??!
Har du inte för det än, Jag är Tranan! Men skrik inte det för då vill alla ha en!Känns kanske som att de flesta inte tentar av matte E som om det vore smågodis? Och får man inte csn är det ännu svårare.
Men hon behöver inte jobba som samordnare för signaler! det är inte realistiskt för någon! det är ren galenskap!Men tycker du alltså att det här känns som ett realistiskt och passande tips för TS?
Känns knappast som ett jobb jag kommer att kunna få, oavsettMen hon behöver inte jobba som samordnare för signaler! det är inte realistiskt för någon! det är ren galenskap!
Finns lättare jobb! Jag fick mardrömmar när jag jobbade med det. Bygg en dator med relä, sen kontrollera att det analoga programmet du har byggt inte ger några konflikter eller farliga lägen.Känns knappast som ett jobb jag kommer att kunna få, oavsett![]()
Det är väl knappast galenskap, ingen har påstått det. Jag bara tänker att när man ger ett tips så bör man ju fundera över om det låter som något som passar personen som frågar. Jag menar, jag älskar mitt jobb men skulle inte tipsa om det eftersom varken utbildningen eller vägen dit låter som nåt som vore lätt görbar för TS.Men hon behöver inte jobba som samordnare för signaler! det är inte realistiskt för någon! det är ren galenskap!
Men varför tipsar du om det då?Jag fick mardrömmar när jag jobbade med det
Oavsett, så lär det knappast vara vad jag kan jobba med. Känns som alldeles för mycket att kunna för att kunna få praktik på ett sånt yrkeFinns lättare jobb! Jag fick mardrömmar när jag jobbade med det. Bygg en dator med relä, sen kontrollera att det analoga programmet du har byggt inte ger några konflikter eller farliga lägen.
Jag tippade om att bli datasamordnare.Men varför tipsar du om det då?![]()
Jaha, så det har blivit världens sidospår. Då är jag med!Jag tippade om att bli datasamordnare.
Bli något inom säkerhet eller krisberedskap? Det är inte rymdforskar-kompetens på det precis. Du ska vara lite dystopiskt lagd, ha lite fantasi och bygga scenarion vad som kan ske och vad man kan göra åt det. Typ så.