Vad ska jag göra med mitt liv?

Sv: Vad ska jag göra med mitt liv?

Härligt att du kom iväg och ännu bättre att dagen blev bra. Duktigt gjort!
 
Sv: Vad ska jag göra med mitt liv?

Tack hörrni alla för allt pepp! :)

Var till AF idag. Egentligen skulle jag träffat Aska idag och gått till AF igår men jag vart sjuk (ja alltså sängliggande, på riktigt :p) och hade därför ingen ork till AF igår. Så jag tog det idag. Fortfarande feber men jag åkte ner iallafall. Det är bara ca 10min från huset så det är ju inte så långt. Dock var det sjuuuuukt jobbigt där inne. Okunnig personal och dom fattade ingenting. Men men, nu är jag inskriven iallafall. Ska dit nästa vecka på möte med handläggare.
 
Sv: Vad ska jag göra med mitt liv?

Hur gick det igår (torsdag)?
Kom du iväg?
Hur går det med planerna för dig och Aska? Har ni bestämt någon ny tid? :)
:bump:
 
Sv: Vad ska jag göra med mitt liv?

Hur gick det igår (torsdag)?
Kom du iväg?
Hur går det med planerna för dig och Aska? Har ni bestämt någon ny tid? :)
:bump:

Jajemen, jag kom iväg igår också! Dock har jag mått apa hela veckan med feber och yrsel. Åkte igår ändå. Sa till att jag behövde ta det lite lugnt. Hängde med på en tur men fick vända pga yrsel, kände att jag skulle trilla av om jag fortsatt. Men jag är nöjd att jag åkte ändå trots att jag inte kände mig så bra. Och jag fick ut väldigt mycket från samtalet också.

Har inte pratat något mer med Aska, än.
 
Sv: Vad ska jag göra med mitt liv?

Hur går det för dig? Har du kommit iväg till Aska än?

Allt rullat på sakta men säkert tycker jag.
Jag har varit till AF, skrivit in mig och har ett möte nu i veckan. Dom sa att jag var "prio ett" så jag ska få träffa en arbetspsykolog och ska även på något annat möte där om någon månad. Hon jag träffade var riktigt trevlig och förstående så det känns asbra.

Jag har kommit iväg alla gånger till Gävle också förutom en gång då jag var sjuk (på riktigt) och mått halvdåligt några andra gånger men åkt ändå. Åkte dit med feber en gång och kämpade på ändå. Samtalen med psykologen går riktigt bra och vi har lagt upp en bra plan. Läxorna jag får blir gjorda (mer eller mindre).

Aska har jag tyvärr inte kommit iväg till då jag har haft fullt upp, men jag hoppas det blir av snart.
 
Sv: Vad ska jag göra med mitt liv?

Angående din utredning. Det måste vara långa köer hos er?
För min psykolog frågade mig för två veckor sen om vi inte skulle starta en utredning för mig (adhd) och den kör igång nästa vecka. Himla trist att andra ska behöva vänta så länge.
 
Sv: Vad ska jag göra med mitt liv?

Angående din utredning. Det måste vara långa köer hos er?
För min psykolog frågade mig för två veckor sen om vi inte skulle starta en utredning för mig (adhd) och den kör igång nästa vecka. Himla trist att andra ska behöva vänta så länge.

Men oj! Vilken tur du har som slipper vänta! Jag har väntat i över 2 år nu och fick ett brev för några veckor sen att jag skulle få en kallelse nu på våren för att komma och lämna prover och sen skulle utredningen starta. Det har då gått ca 2,5 år sen jag ställde mig i kö.
 
Sv: Vad ska jag göra med mitt liv?

Helt sjukt!

Här frågade hon mig om jag inte ville bli utredd och vips så var allt igång. Börjar med något koncentrationstest nästa vecka.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Ursäkta rörig text, men det är natt. Jag vet inte var jag ska vända mig för att få hjälp. Jag mår jättedåligt och är desperat. Har...
Svar
6
· Visningar
779
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 278
Senast: Hazel
·
Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
751
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 018
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp