Vad ska jag ha för pad?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Tiggertjejen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 29
  • Visningar Visningar 2 781
Sv: Vad ska jag ha för pad?

Du kan få köpa min :p Haha superbra pad, köpte den för en månad sen använt den 1 gång. Och nu behöver jag inte den längre! Himla smart. Den är faktiskt super tjock och bra med kanal under. ;)

cactuspower skrev:
Mantorps Travshop har en variant av Mattes pad.
Vet inte om den du vill ha, men så här ser den ut:

sadelpad%20fårskinn%20790.jpg

Kostar 790 kr på www.mantorpstravshop.se

Mejlade och det var en mattes pad.
Väldigt fint pris ju.
Jag skulle ha strl medium:confused:

Jag älskar min Mattespadd! Men dom blir fula när man rider med dom i regn som jag självklart har lyckats göra. :angel:

Har du bild på din efter en regntur?

Min e inte ett dugg ful efter regn. bara man tvättar dom nån gång då och då (handtvätt program) - går att borsta upp just ull partiet med en fin borste dessutom så är den som ny.

Köpte den på Jump in Ridsport i Esklistuna. Och dom är ju "Riktig ridsportsbutik" tror att det är three horses eller så. Men den är verkligen jättebra.

Jag har en italiensk fårskinnspadd men kommer inte ihåg vad märket heter, något på C iaf. Den funkar jättebra och ligger bra. Ser fortfarande fin ut efter att jag haft den i drygt 1 år.

Finns speciellt tvättmedel för lammull så att man kan tvätta den i tvättmaskin. Den blir jättefin och ser ut som ny :)

Dessutom är väl inte Jacsons paddar i fårull? Det är väl fejk, tror inte dem är så värst bra faktiskt. :crazy:

Stl M passar bra på 17 " sadlar! Jag har två till mina hästar och de funkar bra. Om de blir fula i luddet är det bara att ta en karda och borsta lite, ingenting lossnar och de blir som nya igen!
Ska du köpa någon så köp en mörk, man börjar bli lite smått trött på de ljusa nu...:D

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 528
Katthälsa Jag har två katthemskatter sedan ca 3 år, båda har visat sig ha stora problem med tänderna. Fån början var tanken att jag bara skulle... 2
Svar
25
· Visningar
1 500
Senast: Tiger tok
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 567
Senast: Edla
·
Övr. Hund Hallåj folket! Går i funderingar att skaffa vovve under högskolan, och har börjat kolla på raser redan nu. Det jag är inne på är...
Svar
4
· Visningar
1 126
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka