Vad ska jag köpa i present?

nickan1

Trådstartare
En i stallet har ställt upp mycket för mig senaste året. Jag har naturligtvis hjälpt vännen i gengäld men det har inte alls varit i den utsträckning som jag behövt hjälp. Vill nu köpa något till henne. Personen ifråga har mycket allergier vad gäller mat och dricker inte alkohol varför något sånt inte är tänkbart. Behöver inte heller något till hästen. Så hjälp mig gärna med idéer.

Presentkort på upplevelse, massage, middag på någon restaurang som kan erbjuda allergi-alternativ sas, bio-biljetter, kanske ni kan åka på någon häst-clinic ihop etc.

En i stallet har ställt upp mycket för mig senaste året. Jag har naturligtvis hjälpt vännen i gengäld men det har inte alls varit i den utsträckning som jag behövt hjälp. Vill nu köpa något till henne. Personen ifråga har mycket allergier vad gäller mat och dricker inte alkohol varför något sånt inte är tänkbart. Behöver inte heller något till hästen. Så hjälp mig gärna med idéer.
Jag hade blivit jätteglad om jag blev bjuden på en clinic!

Tack för tips @Jenka @tuaphua @Got2Be presentkort är något jag ska fundera på, även hästclinic känns som ett trevligt alternativ! Ibland kör man fast i sina egna tankebanor och jag fastnade lite på att varken något ät- eller drickbart inte var möjligt. Ska kolla runt lite och fundera på vad som passar bäst.

Liknande trådar

R
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kommer emellanåt på mig själv med att ta en titt om min dotter @EmmaFilippa skrivit något här. Detta trots att jag mycket väl vet... 6 7 8
Svar
140
· Visningar
19 684
Senast: Raderad medlem 147980
·
Tjatter Nu behöver jag lite inspiration från alla kreativa bukefalister! Min sambo fyller år om ca två veckor och jag skulle vilja ha idéer på...
Svar
12
· Visningar
1 334
Senast: Mineur
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
27 571
Senast: alazzi
·
Hästmänniskan Kostnadsförhandlingar med vänner Skriver åt en vän som vill vara anonym: Person X har en medryttarhäst som hon rider 2 dagar i veckan... 2
Svar
22
· Visningar
5 950
Senast: Tassa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka