Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag vill ha en sån ”grej” som man kan koppla in i tvn, så jag kan ”skicka över” från telefon till tvn. Har hört namn som appletv och chromecast. Försökt googla mig till ett bra svar, om vad jag ska köpa men inte lyckats. Den bör helst funka till både apple och android!
Jag har en Chromecast (fick gratis i någon kampanj), rätt lättanvänd. Jag har Android, men som jag förstått det ska den funka med Apple-telefoner också
Jag har en Chromecast (fick gratis i någon kampanj), rätt lättanvänd. Jag har Android, men som jag förstått det ska den funka med Apple-telefoner också
Jag har en väldigt enkel. Kostade några hundralappar bara. Tror det är den som heter Chromecast (generation 2). Den kostar strax under 400 kr när jag googlar lite snabbt. Finns en som heter Ultra också. Vet tyvärr inte vad skillnaden är.
Ultran kan casta i högre upplösning, 4K.
Chromecast är användarvänligt. Vilken modell du ska ha beror nog mest på hur hög upplösning du behöver, en generation 2 räcker långt.
IT & mobiler
Vi behöver köpa in headset till jobbet för person som sitter och svarar i telefon och vart vänder man sig inte om inte hit när man inte...
Skola & Jobb
Hur hade ni hanterat denna situationen?
En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något...
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Hästnyheter Nyligen invigdes den digitala utställningen Täby stories – bland hästar och hus. En utställning som berättar om Täby Galopps förvandling...