Jag har såna här på golvet och katt - så det går!
Men så är katten en lugn ragdoll tant
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har såna här på golvet och katt - så det går!
Förvaring? Lyft fram den som ett kontverk på en hylla, i ett fönster eller någonstans där den fångar blicken.. Om du har någon sån plats?...
I min hjärna skulle jag bara se det som förvaring av en tom flaska. Även om jag kan hålla med om att den är fin - det är därför jag vill göra något mer med den...
Den är nästan en halvmeter hög....Förvaring? Lyft fram den som ett kontverk på en hylla, i ett fönster eller någonstans där den fångar blicken.. Om du har någon sån plats?
Ja? De brukar vara stora.Den är nästan en halvmeter hög....
Med innekatter?Jag själv hade nog ställt den på ett sidobord eller en pedistal![]()
Är den lätt att välta så hade den väl vält lika lätt med slingor eller bollar etc.Med innekatter?
Jag tänkte att "på en piedestal" vore att be om att få den nerputtad och krossad...Är den lätt att välta så hade den väl vält lika lätt med slingor eller bollar etc.
Kanske hälla sand i den? ett lager i botten så den står stadigt.
Var inte ledsen min står gömd i ett hörn i vedbodenJag tänkte att "på en piedestal" vore att be om att få den nerputtad och krossad...
Alltså, jag kan förstå att man kan tycka att den är fin som den är. Men, för mig känns det inte så. Jag vill ha något i den. Annars kan den stå kvar i förrådet.
Fin!Jag har en stor damejeanne (utan träram runt) som jag skulle vilja använda som inredningsdetalj. Men hur?
Jag tänker att jag nog behöver hälla en påse sand i botten på den så den står stadigt och inte blir omkullputtad av katterna. Sen tänker jag att jag vill ha något i den som om den vore en vas. Men, som sagt, vad? Gärna något som katterna inte nödvändigtvis gillar att leka med.
Visa bifogad fil 183697
Mvh "urkass på inredning"![]()
Jag googlade "gren med belysning".Var hittar man såna?
Håller inte med om att de behöver byta batteri ofta, barnen har haft slingor i taket som varit igång dygnet om i 1-2 år utan att byta batteriDu kan vira den delvis runt ståltråd och ”ringla ner” ståltråden i flaskan.
T.ex. Clas O har många ljusslingor att välja mellan, jag har två som är 12 m. Skarvsladd behövs inte till dem. När de är tända tänker man knappt på sladden. (Har dem tredubbelt på väggarna).
Jag skulle inte välja en batteridriven för de får man byta/ladda batterierna på rätt ofta.
Håller inte med om att de behöver byta batteri ofta, barnen har haft slingor i taket som varit igång dygnet om i 1-2 år utan att byta batteri
slingor från rusta och uppladdningsbara batterier från Ikea.
Hade även julas billiga 10 kronors slinga utomhus i minusgrader, men de höll bara i en månad.
Ts, jag röstar också för någon ljusslinga. Det finns massor av olika varianter![]()
Guppy som i fisk? Den är för liten för fisk ju.Jag hade haft ex gullranka i den, skölj rötterna jordfria, peta ner en liten pump, några guppysar och nämnda gullranka. Ge den något att klättra på uppåt. Anhörig som är biolog fixade dylikt och det är toppen!
Håller med, hade inte haft en sådan länge utan den hade hamnat på loppis pga fulhetenVar inte ledsen min står gömd i ett hörn i vedboden
Just pga att den är ful för sig själv
Jaha, men då laddar ni väl dem typ en gång/v?Håller inte med om att de behöver byta batteri ofta, barnen har haft slingor i taket som varit igång dygnet om i 1-2 år utan att byta batteri
slingor från rusta och uppladdningsbara batterier från Ikea.
Hade även julas billiga 10 kronors slinga utomhus i minusgrader, men de höll bara i en månad.
Ts, jag röstar också för någon ljusslinga. Det finns massor av olika varianter![]()
Guppysar, menar du fiskar? Stackars dem isf. Man får inte ha fiskar i små, runda ”akvarier”.Jag hade haft ex gullranka i den, skölj rötterna jordfria, peta ner en liten pump, några guppysar och nämnda gullranka. Ge den något att klättra på uppåt. Anhörig som är biolog fixade dylikt och det är toppen!
Jaha, men då laddar ni väl dem typ en gång/v?
Jag menade att batteridrivna slingor måste ha nya batterier eller laddas ofta.
Har nyligen kasserat (ska ge bort) ett par lampor med ikeas uppladdningsbara batterier just för att jag blev tokig av att ladda dem hela tiden.
Nej men alltså, slingorna lyste 1-2 år utan laddning.Jaha, men då laddar ni väl dem typ en gång/v?
Jag menade att batteridrivna slingor måste ha nya batterier eller laddas ofta.
Har nyligen kasserat (ska ge bort) ett par lampor med ikeas uppladdningsbara batterier just för att jag blev tokig av att ladda dem hela tiden.