Ja men precis. Min erfarenhet är att lyser oväntat länge! Jättebra för jag tycker det är hemskt tråkigt att byta batterierJag har haft min tänd några timmar nästan varje dag hela vintern, inte byta batterier.
Köpt för hela 20:- på Normal.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja men precis. Min erfarenhet är att lyser oväntat länge! Jättebra för jag tycker det är hemskt tråkigt att byta batterierJag har haft min tänd några timmar nästan varje dag hela vintern, inte byta batterier.
Köpt för hela 20:- på Normal.
Ja men precis. Min erfarenhet är att lyser oväntat länge! Jättebra för jag tycker det är hemskt tråkigt att byta batterier![]()
Jag har såhär, egenplockat gräs! En gång var grannens katt in på besök och det var en massaker
Guppy som i fisk? Den är för liten för fisk ju.
Samma med min, största storleken, räcker gott o väl för ett gäng fiskarKommer inte ihåg storlek på ameos, den damejeanne min anhörig har är stor.
Jag hade haft ex gullranka i den, skölj rötterna jordfria, peta ner en liten pump, några guppysar och nämnda gullranka. Ge den något att klättra på uppåt. Anhörig som är biolog fixade dylikt och det är toppen!
Samma med mina led-kronljus, de har stått på timer och lyst 6 timmar per dag i tre månader, lyste öika fint när jag stängde av som när jag tände första gången![]()
Vad är det för jäkla fusk! Jag springer och byter jämnt känns det som och jag har också ledMen de får jag byta efter 1 månad med timer