Vad ska jag sätta i min damejeanne?

• Hemmet
  • Trådstartare Trådstartare ameo
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 48
  • Visningar Visningar 1 536

Bukefalos 30 år!

Jag hade haft ex gullranka i den, skölj rötterna jordfria, peta ner en liten pump, några guppysar och nämnda gullranka. Ge den något att klättra på uppåt. Anhörig som är biolog fixade dylikt och det är toppen!

Jag får väl tillägga att det finns kanske aspekter av detta jag inte är insatt i. Då den som ordnat det är mer än lovligt utbildad och insatt är jag trygg i att alla guppysar har det bra i detta fall. Därmed inte sagt att jag propagerar för små runda skålar till fiskar. Detta är något annat.

Jag har en likadan fast vit och jag hade ett tag lite trollhassel i den

Nu står den i ett hörn under ett bord men på sommaren har jag den ute med solskenlampa i :)

Pillat bort själva "glasgrejen" runt och bara bevarat den lilla från en billig lampa och lagt på som ett lock. Lyser upp fint

Har 2 hundar men den har stått stadigt

När man har ljusslinga i behöver man välja en som är lite stadigare gärna med lite ståltråd i som man kan böja så allt inte bara hamnar i en klump längst ned. Lite meckigt att styra ut och jag tog hjälp av prosecco och en grillpinne när jag gjorde det :rofl:

Har sett nånstans men kommer inte igåh vart någon som tillverkade ett liten ställning för ett långt kronljus och hängde ned från öppningen så bara ljuset syntes.

Liknande trådar

• Gamla föräldrar, vad ska jag göra?
  • Barnsäkra hemmet
  • Vad ska jag göra med min hund?
  • Slitvarg till bil, vad ska jag leta efter?

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka