Vad ska jag välja för sadel?!

Sv: Vad ska jag välja för sadel?!

Jasså..jag ringde både till Eriks o Sarwes idag..ska låna hem en Globus i morgon eller senare i veckan, FB fanns inte inne just nu så jag får vänta lite.Dock så trodde hon att Globusen kunde ligga bra (hon på Eriks) ska ta ut och kolla lite själv, ta med min andra sadel ut också som sitter hyfsat nu så hon kan få ett hum på vad för sadel han behöver.
Sen får jag väl se vem jag får ut eller vart jag åker.Som det verkar just nu så står det mellan en Globus eller en FB, för ett par år sedan satt en FB okej men inte fullt bra, dock är han hellt annorlunda i kroppen nu så det kan funka, lika väl som det inte heller kan gå alls.
Hm vi får se ;)
 
Sv: Vad ska jag välja för sadel?!

Min häst har kort rygg, väldigt markerad manke. Vi var iväg till sadelmakare/utprovare ochprövade massor med sadlar, til slut blev det en Prestige Golden Star, ligger som en smäck och jag sitter skönt. Rekomenderas varmt.

Ullis
 
Sv: Vad ska jag välja för sadel?!

Har varit ute på Eriks idag, lånat hem Globusen och en Knights ;)
 
Sv: Vad ska jag välja för sadel?!

Globusen och Knights'en låg riktigt dåligt på honom, båda två. :crazy:
 
Sv: Vad ska jag välja för sadel?!

För raka då kan jag tänka? Både globus och knights är ju raka i bommen.
 

Liknande trådar

Utrustning Jag letar efter en sadel till min unghäst, det är ett fullblod f. mars 2015 (exgaloppör utan karriär) som inte hunnit bygga några...
Svar
6
· Visningar
1 767
Senast: Debsie
·
Utrustning Hur vet man ålder på sadel ? Morris har ju ett system där alla sadlar har ett eget nummer - så man kan få info men övriga märken ? Har...
Svar
7
· Visningar
1 911
Senast: Freazer
·
Utrustning Jag är i akut behov av nya sadlar till min häst. Dressyrsadeln som provades ut för ett år sedan av en erkänt skicklig sadelutprovare är...
2
Svar
25
· Visningar
11 667
Senast: ylvalill
·
Utrustning Hopp- eller dressyr spelar mindre roll - sadel får vara grön med rosa prickar bara den passar hästen... Jag har en...
2
Svar
30
· Visningar
7 354
Senast: bambam
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Bra torrfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp