Vad ska jag välja...

Diabolical_Kitten

Trådstartare
Från Källquist...
Min häst är med i den nya katalogen (modell för Knights bomlösa) och jag får välja nånting för 500 ur katalogen. Men vad? Jag ahr väl allt jag behöver...
Kan ju lägga till lite om det skulle behövas... Är sugen på en brösta och matchande träns och sadelgjord, men det blir nog lite väl dyrt... Har ju ingen hoppsadel heller...

Sv: Vad ska jag välja...

Hm.. Ett träns kanske? Det hade nog jag valt. Eller möjligtvis ett fint täcke.

Min häst är så svår att hitta täcke till... Vill isf ha Pessoatäckena men de är nog liiiiiiite över min budget just nu ;)
Tänk på att det är Eurohorse om ett par veckor :D

Hm... Ska även köpa träns idag... Fanns skitsnygga på rea. Har lagt undan dom...

Läderbenskydd kanske? Inte att det behövs, men jag är prylgalen :p

ja jag tycker du ska köpa läderbenskydd, om du ändå redan har allt så ska du ju köpa det du känner för. ska det bar vara källquistgrjer?

Läderskydd kan man ju ha till fint kanske... Eller ett stalltäcke... Kanske tävlingstäcke...
Stigläder till sadel nångång...

Jag hade nog valt ett träns... Då jag är tränstokig :D

Ja, det får endast vara saker från katalogen.

Annars KAN jag ju välja saker till mig, men hur kul är det? Mkt roligare att tvinga hästen att ha på sig en massa fåniga saker :D

måste de betämma dig nu,kan du fråga om du får ha de innestånde typ presentkort...saker går ju sönder

Tycker också att det är bäst om du kan spara på pengarna genom presentkort eller dyl. så att du kan utnyttja pengarna vid ett senare tillfälle.

Annars kanske schabrak och lindor i samma färg. Schabraken ifrån Horse Saver tycker jag är rätt fina och kvalitén är bra. Annars är ju Pessoaschabraken snygga, kostar väll runt femhundringen väll ?

Smågrejer, typ skötselartiklar o dyl. får man ju inte heller för mycket av tycker jag. T.ex. pälsglans, hästschampo m.m. finns det ju.

Annars kanske ett täcke, ett vanligt eller ett ridtäcke ?

Ett snyggt träns ?

En jacka ? Ridbyxor ?

Finns ju mycket att välja bland! :)

Källquists har ju åtminstone en hemsida www.kallquists.com där finns ju en del produkter med i alla fall, det Borde ju gå att beställa katalogen där. Annars kanske du kan få den via närmsta återförsäljare.

Diabolical_Kitten skrev:
Min häst är så svår att hitta täcke till... Vill isf ha Pessoatäckena men de är nog liiiiiiite över min budget just nu ;)
Tänk på att det är Eurohorse om ett par veckor :D

Hm... Ska även köpa träns idag... Fanns skitsnygga på rea. Har lagt undan dom...

Läderbenskydd kanske? Inte att det behövs, men jag är prylgalen :p
Vet du D_K hur dessa pessoa täcken är? har funderat på att köpa ett...Men efterom jag haft problem med täcken så har jag inte Vågat köpa ;)
Presentkort är väl bäst? Hör med dom ...

Nu var det ju inte mig du frågade, men det finns en relatvit ny tråd om just pessoatäcken. Spana in den! :)

cactuspower skrev:
Nu var det ju inte mig du frågade, men det finns en relatvit ny tråd om just pessoatäcken. Spana in den! :)

Sökte på pessoatäcken...men hittade bara en tråd från hösten och i den stod det inte mycket...Vad heter tråden...

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
666
Senast: cowgirl81
·
Utrustning I somras skapade jag en tråd om att köpa ridhjälm. Nu försöker jag välja en säkerhetsväst att köpa och det är precis lika svårt 🙈. Då...
Svar
11
· Visningar
994
Senast: Takire
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående... 2 3
Svar
50
· Visningar
4 934
Senast: Cissi_ma
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 611
Senast: Lady_S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025