Vad ska man välja?

Iddefixen

Trådstartare
Vilket är bäst:
Biofarmabs Bioglucosamin
eller
Emins Glucosamin????

det senare sägs innehålla kinesiskt glucosamin som ska vara sämre... :confused:

Men vissa säger att hästarna ta upp sulfatformen av Glucosamin bättre. Andra säger att hästar inte kan tillgodogöra sig glucosamin om det inte innehåller den svavelform som finns i Bioglucosaminet.

Vilket är bäst?

Sv: Vad ska man välja?

En vän till mig har testat bägge. Hon är mycket intresserad av foder och liknande och kan en hel del. Hon tyckte inte att det gjorde någon skillnad på vilken hon använde. Hon hade från början Emins, testade sedan den dyrare varianten från Biofarmab och tyckte att det inte gjorde någon skillnad...

/Linda

Liknande trådar

Samhälle Tittade på en dokumentär gällande arbetsförhållandena i SHEINS klädfabriker, den finns på tv4play. Men jag börjar fundera, är andra...
Svar
6
· Visningar
735
Senast: Verdandi
·
Hästvård Jag fick hem en häst för drygt tre månader sen som i nuläget har en del bekymmer med sina hovar. Hästen har gått skodd hela livet utan...
Svar
1
· Visningar
984
Senast: super
·
Hästmänniskan Hur vet man när det är dags att säga farväl till sin bästa kompis, hästen? Jag har ett ponnysto på 27 år som jag ägt hela hennes liv...
Svar
18
· Visningar
1 762
Senast: Anhörig
·
  • Artikel
Dagbok En sak som jag inte fattar är varför det är så jävla mycket skillnad hur JAG ska tänka motför hur allaandra är OM MIG. Som några exempel...
2 3
Svar
59
· Visningar
2 027
Senast: IzeUnicorn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar