Vad ska vi göra med Blueberrys hår?

MEN KOLLA! :D
Det blev toppning av hår och färgning av "överraskningar" som tittar fram lite här och där. Här syns bara två av dem, det finns fler.

Känner mig som en My Little Pony :D:heart

11071144_10154543609048761_4739319027513893294_o.jpg
Haha vad roligt, de där bilderna dök upp i min facebookfeed igår (från salongen). Riktigt läckert, hon som gjort det är ju fantastiskt duktig med färg! :up:
 
Alltså, när du först skrev coontails tänkte jag väl något i stil med "hon är inte riktigt klok, bara emobarn som har sånt" :angel: men det blev ju riktigt coolt!
 
Hahaha, jag är nog inte riktigt klok :angel:

Men håret är sjukt kul!
Det syns INGENTING om jag inte vill att det ska synas - och sen ba: BAM! Massor av kul! :D
Haha! Du är så rolig när du formulerar dig :p men det var faktiskt jättekul! Tufft att lägga det under sådär. Jag blev nästan lite inspirerad :)
 
Fint!
Du ser ut att ha liknande hår som mig, Se till att vara i solen mycket i sommar så ska du se att det blir ljusare igen. När jag hade lite bebis blev mitt hår också mörkare, jag antar att det är för att man inte är särskilt mycket i solen med så små barn.
 
Fint!
Du ser ut att ha liknande hår som mig, Se till att vara i solen mycket i sommar så ska du se att det blir ljusare igen. När jag hade lite bebis blev mitt hår också mörkare, jag antar att det är för att man inte är särskilt mycket i solen med så små barn.

Jag pratade med frisören om det och hon sa att det är på grund av hormoner. Det går att solbleka eller färga och greja, men det nya håret som växer ut kommer ändå alltid att vara mörkare än före förlossning. :down:
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Håller på och spara ut till min naturliga hårfärg som är ca 30% vitt/grått och resten typ mörk cendré (ljusare på sommaren). Har låtit...
Svar
7
· Visningar
809
Senast: Praefatio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp