Bukefalos 28 år!

Vad skall jag göra?

Favina

Trådstartare
Jag har ett problem som inte alls är ett problem!

Jag äger ett underbart sto, som jag tävlar hoppning med.

Nu är det så att jag vill ha en till häst och jag har hittat en oxå. Men jag har inga pengar!! Han kostar runt 65 tror jag. Problemet är att jag tror inte jag får låna pengar på banken. Jag är bara timanställd och jag tror man måste vara fast anställd för att ta lån.

Stämmer det?

Jag kan ju skippa hästen men jag vill ha honom och jag vill utveckla min ridning och jag känner att jag inte gör det med bara en häst. Jag kan ju rida saluhästarna (står i samma stall) men dom försvinner och man hinner kanske bara rida dom mer än en gång innan dom är borta.

Vad skall jag göra?

Kram Favina :bump:
 
Spara ihop pengar och börja leta häst när du har fått ihop dem. Med tankae på att du planerar att både betala av på lånet och hålla häst så bör du få ihop pengarna ganska snabbt.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 468
Senast: Mabuse
·
Hästmänniskan Nu startar jag en egen tråd gällande denna diskussionen, men min utgångspunkt är i alla fall följande: Att hålla häst kostar mycket...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
9 613
Senast: Nepenthe
·
Hästmänniskan Jag har haft min häst i många år och utbildat den själv med hjälp av tränare. Älskar hästen över allt annat och har ridit den tusentals...
Svar
17
· Visningar
2 946
Senast: Solstig
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 867
Senast: BernT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp