Bukefalos 28 år!

Vad slänger folk..

Aliide

Trådstartare
ute i naturen eg? Jag blir alltid lika förvånad när jag gräver ut diverse saker ur valpens mun. Han hittar precis ALLT :crazy:
 
Man kan i stort sett hitta precis allt ute i naturen!
Vi bor inte precis vid någon väg där det är mycket trafik endast grannar men lik förbannat är det någon som slänger ölburkar längs vägen trots det är en väg som tar slut"
 
Jo precis. Ölburkar, bhbyglar (jo jag har hittat), stora plastsäckar, godispåsar och mycket mer! :crazy:
 
Min mamma städade vägar ett antal somrar åt Vägverket, och hon kan berätta historier om hemliga fynd efter vägarna i vår kommun. En parkeringsplats var varje år full med använda kondomer 30-40 st på samma ställe!
Ett antal kortfillsingar hittade hon varje sommar.
Kameror var standard.
Löständer hittade hon några stycken...
Mycket går att finna i vår Herres hage!
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
812
Senast: Trassel12
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
2 492
Senast: Acto
·
Skola & Jobb Efter en ovanligt strulig vecka på jobbet (industri) så började jag fundera på hur lite insatta folk, allmänheten, kunderna, är i hur...
9 10 11
Svar
219
· Visningar
14 395
Senast: MiaMia
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
7 516

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp