Vad stör ni er på?

Rosett

Trådstartare
Jag köpte Yogi Choco te för ett tag sen, det är 17 påsar i asken.
Det stör mig. :cautious: Hade varit bättre med ett jämnt delbart tal ju.
Varför 17 st? Varför inte 18, 20 eller 15? T.o.m 16 hade varit bättre än 17.
Jättestörigt ju! :meh:
 
Ja vad stör jag mig inte på... :o

Men för att ta ett exempel relaterat till ditt, är när man köper en påse med t.ex z** ap*r och det är ett ojämnt antal i påsen! Hur jobbigt som helst! :banghead:
 
eeehhhhrrrmmmm ... sedan nar blev 15 ett jamt delbart tal?
Är det inte? Delat med 3 eller 5? Eller tänker jag fel här...med "jämnt delbart" menar jag att det blir en hel siffra, inte 3,5 eller 4,7 eller nåt sånt.
17 går ju inte att dela i jämna delar.
 
Ja köper en påse med t.ex z** ap*r/QUOTE]
Med VAD ?
Jag ville få det till zandpapper eller Zuranappar men antagligen inte va? :D (det är heeeelt ok att skriva ut produktnamn)

Stör jag mig på?
Folk (män! Uteslutande män!) Som stönar utav bara faaaan på gymmet! :eek:
(Konstigt nog är det sällan någon som gör det på Bp-pass...annat än "oufööööoooffrrrrrr" när en är klar med en skitjobbig övning :D )

Och så detta med vloggare - Youtube svämmar över av dem! "Heeeej! (I valfritt tonläge och uttryck) idaaag harjaghämtatettpaketsomettstortföretagråkatskickatillmigsånuska... jagprataomdemiminsttjugominutersomtack"
 
Jag stör mig på ridsports kommentatorer som inte kan använda rätt uttryck. Det heter inte trippelkombination på svenska, det heter trekombination, jag tror att det heter trippelcombination på engelska men nu är vi i Sverige. Och så säger man väl inte "tre hoppare" kvar utan det heter ekipage eller ryttare, möjligtvis deltagare men inte hoppare :mad: Undrar om ishockeyfans eller golfare skulle uppskatta att man kallar klubban för pinnen
 
Folk (män! Uteslutande män!) Som stönar utav bara faaaan på gymmet! :eek:

Kan bero på att de faktiskt tar ut sig till max styrkemässigt. Prova att pressa musklerna till maxpunkten, den där när du bara precis och genom maximal muskelansträngning klarar av vikten och upprepa några gånger, så lär du säkert låta du med.
 
Kan bero på att de faktiskt tar ut sig till max styrkemässigt. Prova att pressa musklerna till maxpunkten, den där när du bara precis och genom maximal muskelansträngning klarar av vikten och upprepa några gånger, så lär du säkert låta du med.
kan det säkert vara, men för mig känns det mest som att de gör det "bara för att". Annars tar de bannemig ut MAX under minst 25-30 min, det känns lite väl - om man är ute efter att maxa något, så gör man ca en övning i taget på detta - och man kör inte samma grej på max i 20-30 min. Inte om man vet vad man gör.
Hur som helst är det väldigt irriterande, så det är skönt att man slipper det under passen i alla fall, jobbigast är att behöva stå utanför salen om det sitter en stönpelle vid maskinerna samtidigt.
HAHAHAHA! Nej varför skulle jag göra det??? (kom nu inte och säg "om du inte gör det så tar du inte i tillräckligt" du vet absolut ingenting om min träning)

Frågan var ju dessutom "vad stör ni er på?" och det här var alltså mitt svar på det. Stönpellarna på gymmet.
 
Senast ändrad:
Jag stör mig på folk som använder cykelns ringklocka helt utan anledning. Det kan vara helt folktomt utanför lägenheten men ändå envisas många cyklister med att plinga med klockan som om deras liv hängde på det. Varför?!
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 635
Senast: Lhas
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 284
Senast: Calmiche
·
Hundträning Jag har upptäckt att min hund, som inte alls är en vaktig ras, har börjat bete sig lite vaktigt mot/för mig. Han vaktar mig mot barnen...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
12 727
Katthälsa Hur tar men steget att låta sin älskade vän somna in. Hur vet man om det är dags? Jag har en gammal kastrerad kattherrre som bott hos...
Svar
12
· Visningar
1 971
Senast: annie_cool
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp