Vad sysslar vi med, del XV?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är på St Göran. Farmor fick en hjärtinfarkt i onsdags och kommer dö "när som helst". Exakt när vet personalen såklart inte. Mamma och pappa har varit här hela tiden med undantag för två duschar hemma, jag igår och idag på dagtid, brorsan var här i torsdags.

Väntandet är verkligen omänskligt.
Många kramar
 
Är på St Göran. Farmor fick en hjärtinfarkt i onsdags och kommer dö "när som helst". Exakt när vet personalen såklart inte. Mamma och pappa har varit här hela tiden med undantag för två duschar hemma, jag igår och idag på dagtid, brorsan var här i torsdags.

Väntandet är verkligen omänskligt.
Det är en olidlig och smärtsam väntan. Beklagar!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Min kropp har sina skavanker och ålderskrämpor, jag är nog halvvägs om inte mer i livet, men att förmågan till "bra" sex skulle dala...
Svar
14
· Visningar
1 101
Senast: Norma
·
Hundavel & Ras Om allt går som jag vill kommer jag skaffa valp nästa år och planerar för fullt för vilken ras jag ska välja. Har idag en jaktgolden...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 060
Senast: hastflicka
·
Hästhantering Har mitt sto på lösdrift. Har gått på box nattetid fram tillsnu då de går ute dygnet runt. Sen hon började göra detta så har hon blivit...
Svar
6
· Visningar
697
Senast: Cattis_E
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
65 685
Senast: Scata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Mat till kräsen liten valp
  • Omplacera problemhund?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp