Vad sysslar vi med? Del XVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag vill inte jobba imorgon! Så galet otaggad.. Känns inte bättre av att de båda ordinarie personal tjänar nästan 10 000 mer i månaden än vad jag gör.. Försökte förhandla lite försiktigt med chefen (hon ville egentligen inte anställa alls) men det gjorde varken till eller från. Visst, jag är bara timvikarie men jag har varit det i fyra år och har bra mycket mer utbildning än de andra två.. Jag accepterar att de tjänar mer, men inte så mycket mer..

Jag har bestämt att jag är ledig varje måndag! Sjukt bra val! Så måndagen spenderas i sängen fram till lunch, sen brukar jag sätta mig på ngt hak och käka lunch runt 15 dvs efter att normala arbetande människor lämnat och känna LUGNET!
 
Befriade makens nytvättade, blöta, svarta jeans från den vita katten som ville återställa mängden vita katthår på dem.. Jag fattar inte hur hon kommit upp på torkställningen utan att välta den. Hon ligger så klart aldrig på den annars. Men husses svarta jeans :love:
 
Jag är så rastlös, har ångest och vet inte riktigt var jag ska ta vägen. Dränka sorgerna i vin, ta en tur i bilen eller kanske springa en runda och i värsta fall dejta vildsvinen i skogen ?
 
Jag är så rastlös, har ångest och vet inte riktigt var jag ska ta vägen. Dränka sorgerna i vin, ta en tur i bilen eller kanske springa en runda och i värsta fall dejta vildsvinen i skogen ?
Nu vet jag inte varför du har ångest, men alkohol kan göra det värre. På med pannlampa och reflex och gå (eller jogga) en sväng, om du inte bor så det är risk att du blir påhoppad.

Ångest är jobbigt :( Själv har jag tabletter att ta till när den blir för jobbig.

Hoppas det känns bättre snart.
 
Ligger i sängen, mellan bägge hundarna. Som en korv med bröd :p
Ska försöka sova strax. Känner att mobilen blir rätt varm när jag surfar runt på buke :crazy:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Fråga till er som varit på evenemang med väskförbud. Hur tycker ni det fungerar både för egen del och hur meningsfullt det är.. Har det...
2
Svar
27
· Visningar
1 783
  • Artikel
Dagbok När jag var ung så samlade jag på ordspråk och citat. En av dessa var: Alla dessa dagar som kom och gick Inte visste jag att de var...
Svar
16
· Visningar
1 670
Senast: Wille
·
Juridik & Ekonomi Så jag håller på att flytta min pension som ligger hos Skandia som min tidigare arbetsgivare betalade in. Jag började med detta i höstas...
Svar
14
· Visningar
1 062
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 498
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp