Vad tror ni att Bukefalisten ovanför jobbar med?

I wish - det är mina dyra hobbies. Det som ger pengar varje månad är något helt annat.

Du har jobbat med Islandshästar tror jag, men gör inte det längre. Kanske pluggar du nu
Då kanske du är projektledare? :D

Stämmer att jag jobbat med islandshästar och nu pluggar - jobbar dock också inom det område jag pluggar.

Det hade varit nåt det :D

Du är i alla fall jurist. Jag tror åklagare

Helt rätt! Fast det finns stunder när jag tänker att jag skulle vara trädgårdsmästare/biodlare i stället. Caféföreståndare. Eller författare. Eller varför inte mångmiljonär med många fritidsintressen.

Det senare är nog det mest avlägsna, inte på grund av brist på fritidsintressen utan enbart bristen på miljoner. :D

Helt rätt! Fast det finns stunder när jag tänker att jag skulle vara trädgårdsmästare/biodlare i stället. Caféföreståndare. Eller författare. Eller varför inte mångmiljonär med många fritidsintressen.

Det senare är nog det mest avlägsna, inte på grund av brist på fritidsintressen utan enbart bristen på miljoner. :D

Jag är precis som du - minus vad jag jobbar med.

Samtidigt inser jag att jag lätt skulle kunna ha jättemånga för många hästar. Huset fullt av massor av katter.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jobbar nu på ett äldreboende, det är samma människor, samma rutiner, dag ut och dag in, och allt sker mellan 4 väggar. Såklart händer... 2
Svar
22
· Visningar
1 334
Skola & Jobb Hej, Årets lönesamtal nalkas på torsdag och jag har funderat så mycket de senaste veckorna kring min lön. Vi är 5 personer som gör... 2 3
Svar
48
· Visningar
2 466
Senast: VLMF
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 231
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 642
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka