Vad tror ni om desssa?

Är han sjuk? :( Usch. Aldrig roligt.

Han är så liiiiten din Attack - får skylla på det. Vågar nog inte utmana ödet, min kuse är så tålmodig att han står ut, och det är tur det för min hälsa tror jag. :D
 
det är ju detsom är bra.. att han är liten för då åker man av snabbare för han bara försvinner

attack är förkyld och så..
 
Stackaren... :( Men han blir nog trasig om jag rider, så jag skyller på att jag är ALLDELES för STOR och TUNG. ;)
 
han kanske är snäll mot dig..
(han gör en sak som får mig och andra att sitta väldigt löst..fast han gördet sällan.. han hoppar upp i luften och när han är i luften så sparkar han bakut..)
 

Liknande trådar

Utrustning Jag är ganska okunnig när det gäller bett och har hållit mig väldigt basic hela tiden. All min erfarenhet är ju från ridskolebetsling...
2
Svar
21
· Visningar
800
Senast: Linda_A
·
Hästhantering Hej! Jag har sedan ett tag tillbaka varit medryttare på ett äldre sto som trots sin ålder är väldigt pigg och glad i ridningen. Hon går...
Svar
6
· Visningar
440
Senast: tessan.g
·
Utrustning För behovet uteritter och lätt dressyrarbete, vilken sadel etc. gör det lättast att sitta kvar på hästen och inte åka av? (dvs för att...
2
Svar
20
· Visningar
1 303
Senast: Oknytt
·
Utrustning Jag rider WE och fälttävlan, har en mellanpris hoppsadel som ligger ok på hästen men oskön för mig att sitta i samt en äldre...
2
Svar
24
· Visningar
1 968
Senast: AbCdE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hundrädda
  • Airtags, selar etc

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp