B blondi3958 9 Dec 2003 #1 Detta fleece täcke Finns här. Kolla under webbshoppen och sedan täcken fleece
CosmicQueen 9 Dec 2003 #2 Ser jättebra ut ju, inte ofta man ser fleecetäcken med bogveck, har jag nånsin sett tro... O vad fina färger det fanns... Vad kostar det?
Ser jättebra ut ju, inte ofta man ser fleecetäcken med bogveck, har jag nånsin sett tro... O vad fina färger det fanns... Vad kostar det?
J jojjo_blondin 9 Dec 2003 #7 shires.. har inte just det, men många andra shires (ridtäcke, stalltäcke, utetäcke) och ja älsker verkligen dom täckerna..
shires.. har inte just det, men många andra shires (ridtäcke, stalltäcke, utetäcke) och ja älsker verkligen dom täckerna..
S Spider84 9 Dec 2003 #9 Blä jag hatar när man ser saker som man tänker: "åååh" om och så inser man att man inte har någon användning för det.
Blä jag hatar när man ser saker som man tänker: "åååh" om och så inser man att man inte har någon användning för det.
linzan 9 Dec 2003 #13 Jag har såna till båda mina pållar och med tanke på hur den ena behandlar sina täcken så måste dom vara jäkligt hållbara
Jag har såna till båda mina pållar och med tanke på hur den ena behandlar sina täcken så måste dom vara jäkligt hållbara
B blondi3958 9 Dec 2003 #14 hur är dom i stl.? Dom finns ju i både 130 och 135cm. Pållen har båda dom stl. :smirk: