Vad tror ni om detta träns?

Russis

Trådstartare
http://www.henrikssonsridsport.se/eqlroxdelux.JPG

Så här står det om tränset:
ROX DE LUX
Dyón Glengordon Collection träns med mexicansk nosgrimma.
Mässingspännen, inåtvända spännen till bettet.
Vegetabiliskt läder.
Gummitygel ingår.
Finns i svart och tabacco.
Storlek ponny, cob eller full.
Pris: 595:-

Vad tror ni om det? Hur är kvalitén? Hur är det i storlekarna?

Sv: Vad tror ni om detta träns?

Vad billigt det var! Dyón brukar vara mkt dyrare, i af i den butiken jag jobbade i! Jättebra kvalitet f.ö, mjukt och fint läder! :love:

Har för mig att just den kollektionen tog slut extremt snabbt i affärerna för alla vill ha ett dyonträns men ingen vill betala. Kanske går att beställa?

stämmer priset verkligen!??! :o
fan va billigt. jag köpte ju mitt dy'on träns för typ 2000..
men de va skitsnyggt!! jag skulle köpt de!! :D

Det är det priset som står i all fall.., men de kan ju ha skrivt fel? Om de andra tränsen på samma sida (som kostar mkt mer...) står det något i stil med att det är jättebra läder o s v. Kanske har detta träns inte riktigt lika bra läder, och det är därför det är så mkt billigare?

Till allihop: Ja visst är det fint! :love: Får hoppas att det finns kvar!

"Vanliga" Dyon träns är mkt dyrare..

Detta tillhör kollektionen "Glengordon Collection". Alla träns som ingår där är betydligt billigare. Rimligtvis borde kvalitén vara ngt sämre än på ett vanligt Dyon träns. Någon skillnad måste det ju vara...

Men jag tycker också att det är fint!

Jo, någon skillnad MÅSTE det vara!
Men tror du att det är något att satsa på? Det är ju så fiiint... :love: Men vore ju kul om det är någorlunda bra kvalité också!

tror ju inte att de kan va spec dålig kvalitet heller, ja menar dyón vill nog inte förstöra sina fina rykten på att tilverka en kollektion me dåliga saker.... tyckte de va jätte fint! fina de me aachengrimma??

de fanns, de va ju jätte fint de me, men ja tror ja har träns nog :( fast de ä klart, man vet ju aldrig ;)

Det är ju alltid bra att ha i reserv... :angel:
Dom va ju så fina! :love:

Liknande trådar

Utrustning Vad i hela friden är det för märke med exemplariskt bra träns? Aldrig hört talas om - vad har jag missat?! :eek: Okej, om jag ska ta...
Svar
12
· Visningar
1 755
Senast: Alexandra_W
·
Utrustning jag letar efter både träns och kandar men hittar ingenting jag verkligen vill ha, jag har ingen lust att lägga flera tusen på både träns... 2
Svar
27
· Visningar
5 782
Senast: Hedwig02
·
Utrustning Står nu och velar mellan 2 st begagnade träns. Men hur är kvalitén på dessa?Hur är storlekarna? 1a Kentaur silverränder stl cob...
Svar
3
· Visningar
903
Senast: r_freddy
·
M
Utrustning Är det någon här som vet hur Globus tränsen är i läder kvalitén och smidighet? Storleken på dom är de normala?:confused: Jag har ett...
Svar
16
· Visningar
1 769
Senast: milla5
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka