Vad tror ni om detta ?

• Övr. Grenar
  • Trådstartare Trådstartare Braveheart94
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 212
B

Braveheart94

Vad tkr ni ?

Jag är en tjej, är 158cm lång och väger 47kg. Är jag för tung och får lång att galoppera ?
Tänkte precis börja, men vill se vad ni tkr först :) Tacksam för svar.:p:bump:

Sv: Vad tror ni om detta ?

Nej, det är du inte. (Förutsatt att det är galopp du pratar om, inte ponnygalopp?) Jag är 163 cm och även om jag ofta känner mig "lång" i galoppstall så är jag inte längst. Och längden är inte så väsentlig egentligen, utan hur bra du är på att krypa ihop och vilken balans du har. Du är absolut inte för tung heller.

kl
jag är 176 cm lång, vägde som minst 53 kg och som mest 57 kg så för stor är du inte varken på längden el brädden. nu red jag visserligen inte löp utan bara motionsridning.

Nej, det är du inte. (Förutsatt att det är galopp du pratar om, inte ponnygalopp?) Jag är 163 cm och även om jag ofta känner mig "lång" i galoppstall så är jag inte längst. Och längden är inte så väsentlig egentligen, utan hur bra du är på att krypa ihop och vilken balans du har. Du är absolut inte för tung heller.
Jag syftade på ponnygalopp

Liknande trådar

Hästvård Hej, Jag undrar hur lång tid det kan ta för häst att återhämta sig från selenbrist? Fick svar på mineralanalys (blodprov) i veckan och...
Svar
4
· Visningar
544
Senast: Mearas
·
Träning Vi har ett problem som jag tänkte kolla om någon har tips på om detta går att lösa. Vi har en äldre ponny på 24 år som rids ca 3 dagar i...
Svar
2
· Visningar
350
Senast: Cattis_E
·
Övr. Barn Jag behöver era råd inför en förestående separation och flytt. Funderar kring vilken boendeyta som är rimlig att tänka sig som singel...
Svar
19
· Visningar
1 060
Senast: tomte
·
Skola & Jobb Jobbar nu på ett äldreboende, det är samma människor, samma rutiner, dag ut och dag in, och allt sker mellan 4 väggar. Såklart händer... 2
Svar
22
· Visningar
1 334

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka