Vad tror ni?

domino

Trådstartare
Sv: Vad tror ni?

Jag är nog lite tveksam...

Är hästen lite rödtonad så är det lätt att det skär sig. Jag skulle satsa på färgen Cognac istället! :d

Jag håller nog med pinky.

Jag har själv en mörkfux och skulle helst vilja ha cherry (horsehead), men tyvärr så blir det nog inte så fint. ;) (Fast det blir nog värre på min pålle än på din... Brisse är det han heter, va?)

Jag tycker att cherry är en jättefin färg, speciellt på svarta (eller svartbruna) :love: samt skimmlar, men är tveksam till att det passar så många andra färger. I alla fall inte de som går åt det röda hållet, som Pinky menade!

Jag skulle nog satsa på svart istället...

Russis skrev:
Jag håller nog med pinky.

Jag har själv en mörkfux och skulle helst vilja ha cherry (horsehead), men tyvärr så blir det nog inte så fint. ;) (Fast det blir nog värre på min pålle än på din... Brisse är det han heter, va?)

Jag tycker att cherry är en jättefin färg, speciellt på svarta (eller svartbruna) :love: samt skimmlar, men är tveksam till att det passar så många andra färger. I alla fall inte de som går åt det röda hållet, som Pinky menade!

Jag skulle nog satsa på svart istället...

Ja Brisse heter min pärla! :love:
Jo, svart passar han bäst i tycker jag. Men tyckte detskulle vara kul med någon roligare färg. Vintertid skulle han nog passa i det då han blir riktigt mörkbrun :)

Men jag håller med att det nog skär sig lite på hästar med rött i sig...

Men visst är färgen bara för snygg! :d Min andra ligist är ju kolsvart så han kan ju ha det sedan... :idea: :angel: Macke

Senast ändrad:

Jo, jag tkr det är helt okej. Jag förstår att du vill ha ett brunt träns, svarta grejer
är ju bara sååååå tråkiga! Jag har en "mellanfux"
(något ljusare vid klippning dock) som har mörknad tabacco, dvs ungefär cherry, och det är verkligen übersnyggt!

skulle bara tillägga...
personligen tycker jag den bruna hästen skulle passa bättre
i det bruna tränset än den mörka hästen.... :)

Har kommit på andra tankar nu... :o :D visst skulle Brisse passa bättre i denna färgen?
300665.jpg

:bow:

den färgen var ju skiiit snygg :love: vad heter färgen då?

Det var snyggt! :) Är det ett nytt eller är det bara jag som inte känner igen det?

Förresten, någon som har koll på när H**ks vår/sommarkatalog kommer?

Jag tjuvlyssnade på affären idag; Om några veckor!

De håller redan på att uppdatera hemsidan, det kommer lite nytt då och då. Spana! :)

Alltså det finns i butik nu med, men det som är på hemsidan är en ny modell av det. Det i butiken är likadant fast tyglarna är helt i pecan och fodringen på tränset är vit istället för helt i pecan, hände du med? ;) Har stått och pillat på det många gånger sörru :o :angel:

Hah! Jag tror jag fattar! :D
Jag vill också ha Hööks här och få pilla på alla grejer! :D :rofl:

pinky: Om några veckor? Nä... Jag vill ju ha den nu! Men men man får väl hålla ut då!

Får nog hålla koll på hemsidan lite varje dag då, med andra ord! :)

Japp! Det kan ploppa upp nya saker där lite när som helst.

Lite tråkigt iofs, för sen när katalogen väl kommer så har man ju redan sett allt... :(

Jo det klart.., det har du rätt i. Man kanske skulle försöka hålla sej borta och bara kolla katalogen istället! Men.., det känns som att jag inte kommer att kunna vänta. Jag har liksom redan varit där och kikat en liten sväng... :angel:

Liknande trådar

Kropp & Själ Efter att ha varit avskräckt från hårfärgning sedan en misslyckad blekning i fjortisåren har Stormkast äntligen tagit mod till sig och... 2
Svar
22
· Visningar
7 376
Senast: nexxa
·
H
Hästvård Hästägare "hjärta" päls i denna årstid = sant? Vi alla vet ju att denna övergång från sommar till vintern bidrar ju även till att...
Svar
19
· Visningar
1 933
Utrustning :D Vad är snyggast? ;) Är i färd med att beställa ett nytt Mias schabrak nu men kan inte bestämma mig för vilket, det ljusgrå eller... 2
Svar
24
· Visningar
2 113
Senast: Jellyway
·
Utrustning Letar efter ett träns som matchar i färgen med min bates sadel, den är brun enligt div hemsidor. Men jag tycker den är lite mer åt det... 2
Svar
28
· Visningar
1 936

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka