När man lagt in fyra olika frusna rester i glassburkar och inte märkt dem![]()
Alltid lika spännande
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Pyttipanna?När man lagt in fyra olika frusna rester i glassburkar och inte märkt dem![]()
Pyttipanna?
Alltid lika spännande![]()
Förlåt men...Jag tror att jag tog ut köttfärssås. Det har möjligen rätt färg. Ska bli spännande att se när den är tinad. Det kan också vara köttgryta.
Jag är så glad att jag lyssnade på min magkänsla och faktiskt åkte till veterinären idag. Det såg inte alls speciellt bra ut, så nu är det 2 veckor vila + smärtstillande för valpen!![]()
Jag är så glad att jag lyssnade på min magkänsla och faktiskt åkte till veterinären idag. Det såg inte alls speciellt bra ut, så nu är det 2 veckor vila + smärtstillande för valpen!![]()
Ovädret har dragit vidare o medicinen har haft effekt, hund sover djupt.Himlen öppnade sig o det verkar vara Niagarafallen som flyttat hit. Den levande barometern gick igång, hann få i honom medicin innan han blev helt blockerad o nu vankar han olyckligt fram o tbx.
Ovädret har dragit vidare o medicinen har haft effekt, hund sover djupt.
Ja, jag är tack och lov alltid väldigt lyhörd för min magkänsla!Magkänslan ska man alltid lita på har jag lärt mig! Krya på honom![]()
Skickad till hand och plastikkirurgen på usStelkramp? Har du fått någon booster de senaste åren? Hoppas det inte är allvarligt![]()
Han får panik när åskan mullrar, det startar innan jag hör något, förmodligen reagerar han öå ändringar i lufttrycket.Gillar inte hunden när det regnar mycket?
Han får panik när åskan mullrar, det startar innan jag hör något, förmodligen reagerar han öå ändringar i lufttrycket.