Magiana
Trådstartare
Jag fick välja mellan Corona och rose så jag valde bland det. Vi är ett gäng skandinaver runt bordet, mest norskt folk.I spanien ska man dricka sangria o äta paella![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag fick välja mellan Corona och rose så jag valde bland det. Vi är ett gäng skandinaver runt bordet, mest norskt folk.I spanien ska man dricka sangria o äta paella![]()
I spanien ska man dricka sangria o äta paella![]()
Sambon och jag sitter helt slut i soffan. Gör ett quiz till imorgon sen är det sängen!
Nu är jag ingen öl människa men tror ölen ska heta typ san MiguelJag fick välja mellan Corona och rose så jag valde bland det. Vi är ett gäng skandinaver runt bordet, mest norskt folk.
Ring när du ska blanda så kommer jag med paellanJag har en flaska Sangria jag sparat från förra årets Spanien-resa. Någon härlig sommardag ska jag göra en ordentlig copa grande Sangria!
Åh, paella! Gud vad sugen jag blev!
Ring när du ska blanda så kommer jag med paellan
Försöker sova pga ålderdom. På innergården står en överförfriskad individ i studentmössa och skriker "hallå kan någon fixa lista till Sturecompagniet?!".
![]()
Fredagsparty a la småbarnsfamilj?![]()
![]()
Försöker sova pga ålderdom. På innergården står en överförfriskad individ i studentmössa och skriker "hallå kan någon fixa lista till Sturecompagniet?!".
![]()
Kvittar ju. Öl är inte gott.Nu är jag ingen öl människa men tror ölen ska heta typ san Miguel
Sov gott och ladda ordentligt med energi för imorgon.Sådär... jag är visst lite sen till kvällens möte med JB. Tar nog igen det med råge. Godnatt tråden.