Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skulle det hänga i så får ni mata mig med grillat om ett par veckor. Det borde hjälpa mot allt
Skulle det hänga i så får ni mata mig med grillat om ett par veckor. Det borde hjälpa mot allt![]()
Gud du skulle ha sett maken när jag hämtade hem honom igår. Det såg ut som en treåring hade haft pysselstund med sax och tejpIngen op i dagÅterbesök på måndag.
Men han var kass på att linda, missade kompresserna och gipset skaver redan
*perfektionist nörden på omläggningar av djur och människor*![]()
Ja man kan ju undra va dom pysslar med ibland. Det lutar mot att jag får åka in och dom får göra en ny omläggning just nu.Gud du skulle ha sett maken när jag hämtade hem honom igår. Det såg ut som en treåring hade haft pysselstund med sax och tejpde hade inte ens lyckats få av skyddsplasten från ena förbandet
så det första jag fick göra var att byta förband på karln, det stod liksom öppet in till såret.
maken ville bara hem, annars hade jag ifrågasatt vad de höll på med där inne.
![]()
Du var lite osäker på att resa men det verkar som om det blev rätt bra ändåJag lånade en elcykel och är ute och hojar på spanska landsbygden.
Men vad i HELVETE
forumet är omdöpt. Begriper inte varför det ska vara så nödvändigt att ändra. Och nej, jag tänker inte klaga hos forumägaren. Orkar inte![]()
Själva resan var jag inte så positivt inställd till men vistelsen här har jag aldrig haft betänkligheter mot.Du var lite osäker på att resa men det verkar som om det blev rätt bra ändå
Du verkar ha väldigt roligt![]()