Vad tusan gör vi - Del LIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ingen op i dag :up: Återbesök på måndag.
Men han var kass på att linda, missade kompresserna och gipset skaver redan :wtf:
*perfektionist nörden på omläggningar av djur och människor* :p
Gud du skulle ha sett maken när jag hämtade hem honom igår. Det såg ut som en treåring hade haft pysselstund med sax och tejpO_o de hade inte ens lyckats få av skyddsplasten från ena förbandet :confused: så det första jag fick göra var att byta förband på karln, det stod liksom öppet in till såret.:meh: maken ville bara hem, annars hade jag ifrågasatt vad de höll på med där inne.:mad:

Gud du skulle ha sett maken när jag hämtade hem honom igår. Det såg ut som en treåring hade haft pysselstund med sax och tejpO_o de hade inte ens lyckats få av skyddsplasten från ena förbandet :confused: så det första jag fick göra var att byta förband på karln, det stod liksom öppet in till såret.:meh: maken ville bara hem, annars hade jag ifrågasatt vad de höll på med där inne.:mad:
Ja man kan ju undra va dom pysslar med ibland. Det lutar mot att jag får åka in och dom får göra en ny omläggning just nu.

Idag bråkar ryggen. Skulle behöva ut och röra på mig, men har så mycket att göra här hemma så vet inte om jag orkar prioritera det. Ska iaf ta tag i och redigera de nya bilderna på tygkassarna jag nyss tog.

Sminkat mig och äter frukost i form av stekt grekiskt bröd, brie och parmaskinka toppat med gräslök och lite finhackad soltorkad tomat. Ska äta upp och tömma kaffe koppen sen ta tag i lite städning och se om det behöver handlas.

Mulet väder idag men inget regn så det blir att frissera gräsmattan idag och kanske en fisketur mot kvällen .Måste även iväg på jobbet och förbereda måndagen då jag hade ett jobb som måste göras direkt på morgonen och i går kl 15,55 fick jag ett till jobb som måste göra i stort sett direkt på morgonen och resten av dagen

Sitter i en varm bil ut till landet. Pollenallergin är på högsta varv nu
Vilken tur att jag ska till husläkaren på torsdag. Då kan jag ta upp det oxå

Men vad i HELVETE :rage:

forumet är omdöpt. Begriper inte varför det ska vara så nödvändigt att ändra. Och nej, jag tänker inte klaga hos forumägaren. Orkar inte :banghead:

Reagerade inte ens på det men då gick jag ju inte in via forumnamnet utan via händelser. Borde anat ugglor i mossen när startsidan såg annorlunda ut O_o

Lägger upp tygkassar i butiken. Snart 7 st nya ute :up: Sen måste jag sy lite "måsten"... Korta av ett par byxor till mormor och sen sy ett par tofflor åt farmor.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag kontaktade sjukhuset för att fråga om de glömt bort mig eller om jag skulle få någon ny tid för operation öhvt. Visade sig att de...
Svar
6
· Visningar
817
Kropp & Själ Svårt att både sätta rubrik och välja prefix på detta. Häromdagen var jag med om en lite dramatisk händelse på jobbet och i efterhand... 2
Svar
30
· Visningar
1 997
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 169
Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
878
Senast: aleeza
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka