Testa Estrella då, betydligt bättre än San Miguell... Eller så kör du Strongbow (cider) från fat.Kvittar ju. Öl är inte gott.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Testa Estrella då, betydligt bättre än San Miguell... Eller så kör du Strongbow (cider) från fat.Kvittar ju. Öl är inte gott.
Med ost eller grädde och vitlök får man ordning på det mesta, bara pannkakstårta som kräver annat typ.
Låter som det blir riktigt gott![]()
Riktigt så onyttig är inte jagDet heter ost, grädde OCH vitlök, finns inga eller i mat för egen förnöjelse![]()
Riktigt så onyttig är inte jag![]()
För sent, det gick åt förra veckanDu får spara det tills jag evt kommer på besök då![]()
![]()
![]()
För sent, det gick åt förra veckan![]()
På akuten igen... Det går ut mer från maken än vad han hinner få i sig...allt mer yr och tydliga tecken på uttorkning. Jag orkar snart inte mer...
![]()
På akuten igen... Det går ut mer från maken än vad han hinner få i sig...allt mer yr och tydliga tecken på uttorkning. Jag orkar snart inte mer...
![]()
![]()
Nej fy!På akuten igen... Det går ut mer från maken än vad han hinner få i sig...allt mer yr och tydliga tecken på uttorkning. Jag orkar snart inte mer...
![]()
![]()
![]()
![]()