Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har just tagit ut en plommon-rabarber ur ugnen.
Jag har massa plommon från förra året i frysen. Bra idé kombinera.Jag har just tagit ut en plommon-rabarber ur ugnen.![]()
Har en påse kvar sen hoppas jag det kommer nya,många kart på både det blå o gula trädet,det blev jätte gott att blanda,mumsar på den nuJag har massa plommon från förra året i frysen. Bra idé kombinera.
Finns kanonbra med kardborre. Sitter järnet. Brukar dra i några klammer med häftpistolen med.Är jäkligt varmt inne trots öppna fönster
Ska bygga nätfönster när jag kommer från Göteborg.
På akuten igen... Det går ut mer från maken än vad han hinner få i sig...allt mer yr och tydliga tecken på uttorkning. Jag orkar snart inte mer...
![]()
På akuten igen... Det går ut mer från maken än vad han hinner få i sig...allt mer yr och tydliga tecken på uttorkning. Jag orkar snart inte mer...
![]()
Flugnät min vän,flugnätVill sova med balkongdörren öppen men vi har någon jäkla fluginvassion i Västerås så vi får välja mellan 1 miljard flugor inne eller instängt och varmt!
Väljer det sistnämnda.....
Stor kram på er.Sköterska tog egna beslut, istället för att bara ta blod satte hen en port direkt och hämtade dropp eftersom hen snabbt insåg att det nog skulle vara svårt att sätta en ny nål för det senare. Nu väntar vi på för att få veta vad som händer här näst, förhoppningsvis blir han inlagd på sin "vanliga" kirurgavdelning.
Flugnät min vän,flugnät![]()