Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja,eller hur![]()
Se där ja,nu har ja ätit lite risgrynsgröt.Mätt är bra
Här är magen trind av matvete och tacoköttfärs.
Skulle gissa att jag förvandlas till en boll![]()
Bra med lite salt i värmenNu när jag relaxat klart blir det middag! Färdiga köttbullar, stekt falukorv, bacon och makaroner blir det!
Ingen wow middag men det mättar iallafall![]()
Bra med lite salt i värmen
Vad gott det lät med bacon var ett tag sen jag åt det, får försöka komma ihåg att köpa det vid tillfälle.
Och efter att släpat alla saker behövdes mera salt såklartÅt chips i bilen när jag laddade för att släpa hem alla pärmar, datorn, min trasiga handväska och min kalender![]()
Du har rätt i allt du skriver .Du måste hitta sätt att släppa stressen på. Jag antecknat mycket och använder mig av en vanlig hederlig kalender för att inte bli stressad över att jag ska glömma bort saker.
För mig är nya intryck värst, att åka tåg utan att ha lurar med musik i öronen funkar inte. Jag blir för trött av det och är som en zombie efter bara 1 timmes åkande.
Man får hitta egna små sätt som gör att man kan fungera.
Försök att skriva upp vad du blir mest påverkad och trött av och vad som skulle underlätta för dig.
Men glöm inte bort sånt som du uppskattar att göra som tex att påta i trädgården, köra bil eller vad sjutton det är.
Jag har träningsvärk. Iofs trevligt men jag har ju massa trappor på jobbet(Palla att vänta på en hiss
)
Är det inte dax att tala med VC det kan varken vara normalt eller bra men jag har alldrig råkat ut för det men en tanke baraNi får ni ursäkta mig men fy fan vad jag är less på att blöda nu! Jag blöder 10 dgr, blödningsfri 5 dagar och sedan börjar helvete om! Nu är jag inne på dag 5 med blödningar och fanskapet eskalerar![]()
![]()
![]()
Jag som bara haft mens 3-5 dgr innan och då har jag blött ganska lite.... nu skulle en oxe vara halaslaktad på 1 min om dom blödde så mycket som jag gör.
Är det inte dax att tala med VC det kan varken vara normalt eller bra men jag har alldrig råkat ut för det men en tanke bara