Jag fattar inte hur jag ska kunna jobba effektivt utan en fungerande sökfunktion. Den funktionen är ju för f-n livsnödvändig.
Jag har typ aldrig använt den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag fattar inte hur jag ska kunna jobba effektivt utan en fungerande sökfunktion. Den funktionen är ju för f-n livsnödvändig.
Jag blir tokig på outlook sedan morgonens uppdatering. Sökfunktionen fungerar inteoch jag använder den frekvent
.
Sker det automatiskt?Den kanske bara måste indexera om? Det händer tyvärr ibland och under tiden hittar den ingenting.
Jag har olika mappar men de flesta mejl sparar jag inte i mappar, däremot händer det frekvent att jag måste hitta äldre konversationer. Vad autosortering är vet jag faktiskt inte.Jag har typ aldrig använt den. Jag jobbar med mappstrukturer och autosortering. Men jag lider med dig, jag skulle bli galen om mina mappr försvann.
Sker det automatiskt?
Hela outlook är en konspiration skapad av Trump. Nåt mer värdelöst går fan inte att hitta. ALLA mina jäkla mejl får en konstig flagga och sen bara försvinner dom spårlöst. Måste vara Trump.Känner igen problemet, hela Outlook är knasigt![]()
Att jobba med mappstrukturer måste ju nästan vara lika perverst som att vara en revisor eller nåt sånt...Jag har typ aldrig använt den. Jag jobbar med mappstrukturer och autosortering. Men jag lider med dig, jag skulle bli galen om mina mappr försvann.
Att jobba med mappstrukturer måste ju nästan vara lika perverst som att vara en revisor eller nåt sånt...![]()
Så hur gör man en indexering då om det inte sker automatiskt?Nja, det brukar hänga ihop med programuppdateringar eller att man flyttar mappar eller liknande.
Så hur gör man en indexering då om det inte sker automatiskt?
Hmmm, efter lite efterforskningar verkar det som att Magnus är sambo. Jag ska väl inte måla fan på väggen innan jag har pratat med honom men det är väl ganska precis därför jag slutade med karlar och har hållit mig borta så länge från dem.
Hmmm, efter lite efterforskningar verkar det som att Magnus är sambo. Jag ska väl inte måla fan på väggen innan jag har pratat med honom men det är väl ganska precis därför jag slutade med karlar och har hållit mig borta så länge från dem.
Ta inte illa upp,men schnauzeroch snauzer