Vad tusan gör vi - Del LIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har typ aldrig använt den:D. Jag jobbar med mappstrukturer och autosortering. Men jag lider med dig, jag skulle bli galen om mina mappr försvann.
Jag har olika mappar men de flesta mejl sparar jag inte i mappar, däremot händer det frekvent att jag måste hitta äldre konversationer. Vad autosortering är vet jag faktiskt inte.

Jahapp, hundvaktning klart. Saknar hund än mer just nu. Fast just denna jycken är ett gott exempel på när människor tänker fel. Vem blandar bernersennen, sibirian husky och snauzer :confused: Tänker att det är tur att just den här individen har kommit rätt och mår bra. Men kombon känns inte bra. :meh:

Hmmm, efter lite efterforskningar verkar det som att Magnus är sambo. Jag ska väl inte måla fan på väggen innan jag har pratat med honom men det är väl ganska precis därför jag slutade med karlar och har hållit mig borta så länge från dem.

Hmmm, efter lite efterforskningar verkar det som att Magnus är sambo. Jag ska väl inte måla fan på väggen innan jag har pratat med honom men det är väl ganska precis därför jag slutade med karlar och har hållit mig borta så länge från dem.

Hoppas på det bästa, kan ju vara av rent ekoniska skäl eller vad som och ingen relation.

@Magiana Min Outlook blev lite snällare efter en sväng med ccleaner och en omstart av datorn (som egentligen inte borde behövas men attans vet?)
Nu (en stund :nailbiting:) kan jag både söka, se mail och den har slutat räkna fel och strunta i att öppna mail, blev bara tomt/blankt när jag öppnade innan :arghh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag kontaktade sjukhuset för att fråga om de glömt bort mig eller om jag skulle få någon ny tid för operation öhvt. Visade sig att de...
Svar
6
· Visningar
822
Kropp & Själ Svårt att både sätta rubrik och välja prefix på detta. Häromdagen var jag med om en lite dramatisk händelse på jobbet och i efterhand... 2
Svar
30
· Visningar
2 082
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 201
Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
974
Senast: aleeza
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka