Vi kan gråta ikapp idag. Nu kommer tomheten och ensam känslorna här.
Helt naturlig reaktion efter att man brutit upp ett förhållande men det är fan värdelöst
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Helt naturlig reaktion efter att man brutit upp ett förhållande men det är fan värdelöst
Ni får komma ner hit ,du kan bli full o matad o Lilleman kan få leka och dela en glass med "pisse"heart
Ni får komma ner hit ,du kan bli full o matad o Lilleman kan få leka och dela en glass med "pisse"
Vi får styra upp en helg![]()
Absolut!Har semester V 28. Kanske skulle passa på att hälsa på dig då?
Absolut!
Det finns kanske tom någon valp här då som kan tänka sig att pussa ihjäl dig och reta livet ur C som sen kan skryta med att den blivit tuggad på av en huahua![]()
Några styckenFinns det valpar kommer jag packa ner en....
Men herre gud vilka godingar! Jag vill ha hund igenNågra styckenFast dom hinner ju växa tills dess
![]()
Vet ni hur det känns att få sin hud lite halvt piercad och uttöjd i minst en centimeter i flera sekunder? Jag vet det nu
Jag vägrar tro att det är katten som tar mest skada av nödbaden![]()
ÅååhNågra styckenFast dom hinner ju växa tills dess
![]()
Jag var full en gång för länge sen,på knäna kröp jag hem................osvBadadamdam dada tequila!![]()
Förra gången höll jag på att få bröstvårtan piercad så jag väljer att tro att armhålan var steget bättre
Har fött upp frallor sen 2008,utlands hundarna är en bisyssla som följer med i mitt letande efter nya bra avelsdjur och det var alltid någon annan uppfödare som bad mig kolla efter ditten o datten.Åååhär du uppfödare också? Hade mera en bild av dig som importör
Men gud vad gulliga, fokuserar du något särskilt med den rasen angående hälsan? Jag har nämligen gillat hur du verkar fokusera på friska frallor med nosar som kan andas![]()
Jag har nämligen gillat hur du verkar fokusera på friska frallor med nosar som kan andas![]()
Varje dike blev för mig ett vilohemJag var full en gång för länge sen,på knäna kröp jag hem................osv![]()