Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aha,det är därför det avtagit här,jösses vad det stod på där en stunddobbis regnväder passerade här för en stund sedan. Det var som en vägg av vatten.
Men är det inte bara att häkta fast den och dra upp den ..För upp kommer den ju alltid och ner åxo .Spelar väl ingen större roll bara det inte är allt för mycket gräs på denNär det blåser är jag ännu mer skraj än vanligt när jag ska hissa/hala flaggan!
Jag tror inte det går att göra graciöst på egen hand, en behöver ha ett halvt kompani som gör det om det ska se stiligt ut också![]()
Nu är jag också duschad@Magiana: Jag är också solokvist men jag är relativt nyduschad (fast jag såg ut som något katten dragit in när jag var på byn och handlade, då hade jag inte duschat).
Jag tror inte på måsten när det gäller helger. Det är bättre att man plockar de eventuella traditioner man gillar om man vill det (eller inte gör det). Jag åt sill till lunch för det känns midsomrigt och det är väldigt gott. Nu blir det grillat men det göra jag ju nu och då så hade jag inte haft lust med det hade jag inte gjort det. Flaggan är hissad för det hör till för mig, likaså jordgubbarna.
Men är det inte bara att häkta fast den och dra upp den ..För upp kommer den ju alltid och ner åxo .Spelar väl ingen större roll bara det inte är allt för mycket gräs på den![]()
Nu är jag också duschad.
Jag brukar vara på egen hand, improviserar maten och trivs vanligen med det. I år blev jag inte riktigt nöjd med det upplägget.
Då skulle du nästan borra den så den inte faller över dig eller något annat .En glasfiberstång kostar väl inte så mycketNepp, flaggan ska ej ta i marken. När det blåser är jag faktiskt mest bekymrad för flaggstången, jag misstänker att den inte är så fräsch![]()
Ensam i blåsten vid stugan.
Bror ringde och önskade glad midsommar. Han kommer på besök veckan efter buketräffen. Härligt att ses - det var ett par år sedan sist! Tror han är orolig över att lillasyster är krasslig. Han har bokat in en hel vecka här.
Jag har smuttat i mig ett två glas vin och är påtagligt berusad.
Men är det midsommar så är det.![]()
Då skulle du nästan borra den så den inte faller över dig eller något annat .En glasfiberstång kostar väl inte så mycket
Men kolla den så den inte är rutten .Står den nära huset kan det bli ändå dyrare .Annars får du fälla den och skaffa en ny torkpinneInga pengar till det. Allt som blir över går till rep och renovering av huset.
RepInga pengar till det. Allt som blir över går till rep och renovering av huset.
Hon måste nog binda ihop huset
Äsch så klartHon måste nog binda ihop husethon menar reparationer