vad tycker ni om cheval liberte 2002 xl

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare snuffan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 4 965
S

snuffan

har en häst som inte trivs i mitt kylinge tänkte prova ett annat slåp har ni några tips, rymligt ljust ska det va, jag funderar på ett cheval liberte 2002 xl, vad anser ni

Sv: vad tycker ni om cheval liberte 2002 xl

Har aldrig hört några klagomål på hästens åksäkerhet i dessa släp, kan dock iblan läcka vid regn i fönster på de gamla modellerna.

Sv: vad tycker ni om cheval liberte 2002 xl

Jag har ett sådant och tycker att det är helt ok för det priset. Men nu när det finns så himla många olika släp som är billiga skulle jag nog titta efter ngt annat.

Anledningen är att det har varit ganska mkt småfel med det. Som någon ovan skrev har det regnat in i den ibland, sadelhängarna var felmonterade från början, det får bara plats en sadel trots att det finns två hängare, vi har fått byta stödhjul en gång och det börjar bli dags igen :mad: (har haft det i två år, nytt vid köp) osv...

Sådana smågrejer som jag förväntar mig ska fungera om man köper ett sprillans.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
651
Senast: cowgirl81
·
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag... 5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 759
Senast: malumbub
·
Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under... 2
Svar
24
· Visningar
3 578
Senast: Ridinglady
·
Hästvård Jag behöver lite hjälp med att fundera. I september fick jag en känsla att en av mina hästar mådde dåligt. Det fanns inget mer än... 2 3
Svar
50
· Visningar
10 143
Senast: Bee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka