Vad tycker ni om den hÄr utrustningen?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare juni_cool
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 2 355

Bukefalos 30 år!

Sv: Vad tycker ni om den hÄr utrustningen?

Mmm, det är jätteolika!! De jag valde mellan var inte alls lika bra, så jag skulle aldrig våga beställa!! Stor skillnad i lädret. Men hittar man ett bra så är det jättebra istället!!:)

Mitt Jacson tappade färg redan första gången jag smörjde det... Och Cheetak hade medryttarhästen och det var som papper...

hej igen . blev en helt annan uturstning *hihi* :D det blev ett ch träns det där med guld spännen och pullarnosgrimma med typstrass i guld eller vad dte heter.ska smörja det och så idag och det var jättefint på juni.

Så köpte jag ett rosa , supergullligt ponnytäcke med bruna kanter åt henne. hon blev super söt :D:D

Jag undviker att köpa läder på H**ks, sen jag köpte mitt (western)träns som de påstod var av svart läder. efter ett par gångers användning syns tydligt att det är YTfärgad råhud, som nu dessutom känns hårt..usch. (japp - jag är kräsen med just läder, det kommer väl med yrket antar jag..). När jag skar upp käkremmen (bytte rem, ville ha spännet) blev det bekräftat. :crazy: . Nä, när det kommer till läder betalar jag hellre mer och får kvalité. (dock väldigt nöjd med westerngrimman i läder).
Däremot kan jag köpa det mesta där, i övrigt! Borstar, reflex, syntet-grejor (mycket nöjd med min syntet-sadel, dock ej Hööks egen/CH utan Thorowgood), slit och släng (nylongrimmor, grimskaft..), fleece... tror inte att det är jätteskillnad i kvalité där, faktiskt. man får anpassa sig efter vad plånboken säger..

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka