Vad tycker ni om den hÄr utrustningen?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare juni_cool
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 2 100
Sv: Vad tycker ni om den hÄr utrustningen?

Mmm, det är jätteolika!! De jag valde mellan var inte alls lika bra, så jag skulle aldrig våga beställa!! Stor skillnad i lädret. Men hittar man ett bra så är det jättebra istället!!:)

Mitt Jacson tappade färg redan första gången jag smörjde det... Och Cheetak hade medryttarhästen och det var som papper...

hej igen . blev en helt annan uturstning *hihi* :D det blev ett ch träns det där med guld spännen och pullarnosgrimma med typstrass i guld eller vad dte heter.ska smörja det och så idag och det var jättefint på juni.

Så köpte jag ett rosa , supergullligt ponnytäcke med bruna kanter åt henne. hon blev super söt :D:D

Jag undviker att köpa läder på H**ks, sen jag köpte mitt (western)träns som de påstod var av svart läder. efter ett par gångers användning syns tydligt att det är YTfärgad råhud, som nu dessutom känns hårt..usch. (japp - jag är kräsen med just läder, det kommer väl med yrket antar jag..). När jag skar upp käkremmen (bytte rem, ville ha spännet) blev det bekräftat. :crazy: . Nä, när det kommer till läder betalar jag hellre mer och får kvalité. (dock väldigt nöjd med westerngrimman i läder).
Däremot kan jag köpa det mesta där, i övrigt! Borstar, reflex, syntet-grejor (mycket nöjd med min syntet-sadel, dock ej Hööks egen/CH utan Thorowgood), slit och släng (nylongrimmor, grimskaft..), fleece... tror inte att det är jätteskillnad i kvalité där, faktiskt. man får anpassa sig efter vad plånboken säger..

Liknande trådar

Utrustning Vill ha åsikter på dessa saker, hur de är (kvalité, passform, storlekarna, prisvärda, utseendemässigt....). Har funderat på att köpa dom...
Svar
19
· Visningar
1 603
Senast: Russis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka