Vad tycker ni om Old mac's skor?

• Träning
  • Trådstartare Trådstartare Vikkan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 690
V

Vikkan

Hej!

Vad tycker ni om old mac's? Är de bra? Slits dom ut lätt eller håller de länge? Ska man ha old mac's till alla hovar? Är de svåra att använda? Min häst har gått utan skor förr men nu har han skor igen, han har haft de i ett halvår.

MVH Vickan

Sv: Vad tycker ni om Old mac's skor?

Hej vickan!

jag vet precis hur du känner!
Jag hade samma problem förr. old mac´s skor är väldigt bra och dom är mycket tåliga! Jag tycker att du ska prova old mac´s skor!!!

Mvh Cissi

Sv: Vad tycker ni om Old mac's skor?

jag har provat dom, men jag tyckte dom var hemska.
Hästen kändes jätte klumpig och tung i steget:crazy: (kändes som o rida en häst i gummistövlar)
De skavde också i karlederna så jag skickade tillbaka dom.
Så det är inget jag rekomenderar iaf.

Liknande trådar

Hästvård Hovslagaren var här igår. Han hade sin praktikant med som varit med ett par gånger förr. Hen går sista terminen på...
Svar
19
· Visningar
1 234
Senast: TinyWiny
·
Hundhälsa Helt klart största nackdelen med hundägandet är ju sjukdomar/skador på våra hundar. För en hundägare som dessutom ska använda hunden...
Svar
13
· Visningar
1 104
Senast: Grazing
·
Ridning Hej! Jag har haft ett PRE sto i snart 3,5år. Hon var bara inriden strax innan hon kom till min och min mammas ägo. Hon var då inriden på... 3 4 5
Svar
94
· Visningar
7 779
Senast: Emuliiaa
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Ok varning för långt och veligt inlägg här nu, men behöver få skriva av mig känner jag. Kanske att när jag ser saker och ting på pränt...
Svar
14
· Visningar
1 397
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka