Vad tycker ni om pessoa täckena?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Lemieux
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 41
  • Visningar Visningar 2 431
L

Lemieux

Vad tycker ni om pessoatäckena, är det här snyggt? Vilken av färgerna är snyggast? Är det någon som har ett sånt?

3163_2004-10-11%2012.35.30.JPG

http://www.kallquists.com/Images/3163_2004-10-11 12.35.30.JPG

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Vad tycker ni om dom pessoa täckena?

Ja, det verkar som att ganska många tycker det...det tyckte jag också först men nu har jag börjat tycka att dom är rätt snygga..
Känns inge kul att ha nåt täcke som typ alla stör sig på och stycker är fult :o

Sv: Vad tycker ni om pessoa täckena?

jag tyckte faktiskt att dom är snygga! :banana: alla färgerna! men det blåa var nog det jag tyckgte minst om.. men är väl lite neutralare kanske?

Ja kanske...Jag tänkte först ta det men jag har så himla många blåa täcken så det känns lite trist, iof e dom inte ljusblå men ändå...Så nu funderar jag lite över det där brun görna (usch vet ju inte ens vad det är för färg).. men den ser rätt gräslig ut där tykcer ja... Men jag tänkte att det kanske ser bättre ut på hästen, han e brun å skulle kanske passa bra i det...
Usch jag har alltid beslutsånget :confused: :crazy:

Hehe jag är jätte pverkad av vad folk tycker :(
Skulle jag köpa det och alla i stallet typ tycka att det va ful skulle det sluta med att jag inte använde det :o

Nej hu, tyckte de var fula, såg det bruna först och det är verkligen inte min färg, men det är inte lila heller. Det enda som var ok var det blå, men till det priset tror jag att jag köper två snyggare täcken av nåt annat märke.

Njaee.. jag skulle nog inte sätta på min häst ett sådant.
Det finns ju så många andra snygga täcken på marknaden, så varför köpa ett fult? :p
Schabraken är ännu vidrigare!

Jag tycker en viss modell av dem är fina faktiskt!

Näää jag gillar inte heller schabraken alls!
Har du nåra förslag på snyggare täcken som är ungefär 300g?

tycker dom e rätt fina faktist :)
de ljusblå e finast!!
vad kostar dom ungefär?

ETGT - ja, det är möjligt. Har bara sett de som är tvåfärgade (rosa/lila) och är som en blandning mellan pad och schabrak i tjocklek.

Är det stalltäcken du är ute efter?
Jag är lite konservativ av mig, och tycker att enfärgat nog är snyggast.
Horseguard's stalltäcke lfinns från 300-400g fyllning. Finns i grönt/vinrött och marin/grönt.
Bild-151.jpg

Sen har horseware många fina,
t.ex stablerugen på 300g.
Bild-142.jpg

Sen tycker jag att Mark Todd gör fina täcken, sitter som en smäck på pållen min. Finns också i olika tjocklekar.
Sen är det förståss en smaksak om man gillar rutorna.
Bild-1070.jpg

Har redan två horseware insulator i olika tjocklekar....

Gillade Mark Tood täcket! Vart kan man köpa sånna? :)

Jag tycker de är skitsnygga! Men skulle nog, som nån annan sa, köpt två billigare täcken istället.

Liknande trådar

Utrustning Sitter å lurar på att införskaffa ett sidepull för att prova på grabbarna, men funderar på det här med designen på nosdelen Hur stor...
Svar
12
· Visningar
977
Senast: Shixle
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 892
Senast: monster1
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är... 43 44 45
Svar
893
· Visningar
23 236
Senast: Lobelia
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara... 94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
45 234
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka