Vad tycker ni om pessoa täckena?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Lemieux
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 41
  • Visningar Visningar 2 431
Sv: Vad tycker ni om pessoa täckena?

Fick ett sånt ljustblåt i julklapp ligger här hemma inu då jag inte har varit moteverad att ta med det till stallet.
Men jag tycker det är snyggt:)

De är urfina ju!!! :banana: :banana:

Jag gillar det ljusblåa! Min pålla vill jättegärna ha ljusblåa grejer med inslag av mörkblått i.

Nån som har tips på utetäcken/stalltäcken/grimmor osv???
:)

hehehe... har ett tips :D dom som gör rambotäcket (lär mig aldrig märket)
dom har ett ljusblått regntäcke med mörka kanter... amigo surf nåt heter det.... Fast det är bara om man gillar skrikigt ljusblå :p

:love: Gillar det blåa....Men säkert inte i min prisklass hehe

Hehe ja det är ju sant att han skulle synas! :p Men det där pessoa täcket är ett inne täcke...Och så jag har redan ett sånt fast ett svart rihno..

Åh, jag tycker Pessoatäckena är skitsnygga! :love: Har matchande transportskydd (Pessoa) och ska köpa ett täcke hade jag tänkt mig! :angel: :love:

Jag gillar Markt Todds täcken, har tyvärr inget men jag har deras transport skydd :love:

Jaaa dom e ockås snygga men ingen av mina hästaffärer har dem :( Jag älskar deras transport skydd och skulle vilja ha sånna!
Jag har sånna där tunna bucas, det känns som att dom inte skulle skydda någonting om han trampade sid ordentligt :mad: så jag har börjat linda under nu...

Vet du kanske nån nån sida varifrån man kan beställa Mark Todd saker?

Jag köpte mina på stallshopen i Tomelilla, importören håller till i Sjöbo inte långt härifrån.
Du känner ingen som går på bollerup?
För i så fall är det nära till Tomelilla diärifrån.
Jag älskar mina transportskydd, har ett par Horseware också som jag köpte först till mitt sto, dom är inte alls lika bra.
Måste skicka dom till sadelmakaren för förstärkning. :(
Det har Mark Todds redan + att man får svanskydd med också. :D

Hoppas du hittar dom någonstans...

Nä, det verkar som att hippomarket har släng ut Mark Todd och tagit in Pessoa istället. + lagt till en avdelning med 'begagnat' där det just nu finns en massa sadlar. Verkar ju bra.

Hmm...men Mark Todd har ju faktiskt inte bara rutiga täcken, i våran ridsportsaffär har dom Marinblåa jätte snygga som skulle matchat mina transportskydd såååå fint. :D

Fast jag vet inte hur deras täcken ligger på islandshästar.
Det är inte det lättaste att hitta ett täcke som ligger som det ska på någon av mina små pållar.

Och det är inget kul efterom man måste raka dom för att kunna rida.
Hittade dock ett täcke nu i höstas som ligger perfekt på min valack, att det sen är babyblått gör ju inte saken sämre. :love:

( ska tillägga att jag tvättar det förjämnan, för annars är det inte babyblått utan mer smutsgrått... :( )

Jag tycker att dom ser lite "skrälliga" ut, inte direkt diskreta om man säger så..... ;)

Det som är brunt på bilden ska väl vara mörkgrönt?Finns såna täcken i en butik här å jag bara älskar dom... Skulle jättegärna ha ett i blått och ett i grönt.. men lite väl dyra måste jag säga.... Vill gära ha det mossgröna/svarta schabraket med.. Men det kostar ju 600:-... Känns lite onödigt..

Liknande trådar

Utrustning Sitter å lurar på att införskaffa ett sidepull för att prova på grabbarna, men funderar på det här med designen på nosdelen Hur stor...
Svar
12
· Visningar
977
Senast: Shixle
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 892
Senast: monster1
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är... 43 44 45
Svar
893
· Visningar
23 236
Senast: Lobelia
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara... 94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
45 234
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V