Vad tycks om mitt nyinköp?

weasel_

Trådstartare
Cheval liberté

Gillar faktiskt "överluckan".. trotts att den är mjuk :)
Jag är helnöjd än så länge!
Någon som har erfarenhet av en sådan transport/lucka?

22951823.jpg

22951825.jpg

22951826.jpg

Sv: Vad tycks om mitt nyinköp?

Jag har bara erfarenhet av cheval från 2003, vet inte om det är sådan du köpt. Luckan fungerade bra, det var inga problem. Däremot blev lämmen såphal när den blev blöt, så min häst har säkert gått omkull 3 gånger på den, och då har jag inte använt det många gånger. Dessutom en äcklig metallist längst ut på lämmen, som hästen lätt halkar på alternativt fastnar i. Men det är ett stort och luftigt släp!

Jag har bara erfarenhet av cheval från 2003, vet inte om det är sådan du köpt. Luckan fungerade bra, det var inga problem. Däremot blev lämmen såphal när den blev blöt, så min häst har säkert gått omkull 3 gånger på den, och då har jag inte använt det många gånger. Dessutom en äcklig metallist längst ut på lämmen, som hästen lätt halkar på alternativt fastnar i. Men det är ett stort och luftigt släp!

okej.
Det är en 2002L.
Det var dåliga mattor i den (släta o hala) så vi satte i nya mattor och en ganska bra ribbad lämm :) så det funkar rätt bra.
jätte luftig och bra med vadderade väggar på insidan :)

Var det inte du som skulle köpa "barbie-släpet"?? (blått/orange på bilderna)??

Jag kallar det barbie-släp för jag hade en hästkärra álá barbie när jag var liten med utfällbart bord och diverse finesser... påminner om det släpet jag tänker på men det kanske inte var du??
:D

Jag kallar det barbie-släp för jag hade en hästkärra álá barbie när jag var liten med utfällbart bord och diverse finesser... påminner om det släpet jag tänker på men det kanske inte var du??

haha, barbie-släp:rofl: åh nej, det skulle aldrig falla mig in :p
hehe, det lät kul:rofl:

Jo men det kom aldrig (tror inte han har fått hem de än, skulle få dom v13....)
Så vi köpte det här ist:
http://www.bockmanncenter.se/HTGaMegamaster.asp
Är jätteJÄTTE nöjd!:banana:

Grannen har ett sånt , det jag lånade för att transportera hem min häst i.
Han gick i på andra försöket , och stod relativt still hela resan...

Dock har hans travhäst skurit upp benet på något när han lastade av , vet inte riktigt vad, om han inte fällt i handtagen ordentligt ...

jag har sån gardin på min böckmann, tycker det funkar bra. :)

har däremot inte mkt gott att säga om cheval..

Tjusigt :) Jag gillar rullgardin, mer än hård lucka faktiskt.

Har aldrig provat Cheval så jag kan inte uttala mig om det.

Den där vill jag ha, men pappa sa att då vägrar han köra om vi ska ha sånt fult ( :eek: ) släp :p

Åh, lite OT, men där hade ju jag min ponny först (stallet)! :D Och så red jag på ridskola där x)

Liknande trådar

Småbarn Sonen har ett stort behov av att utforska med händerna/känselsinnet. Han vill klämma, känna, bygga, plocka, hälla och skruva. Har han...
Svar
17
· Visningar
1 097
Hemmet För 2 år sen köpte vi ny säng. Jag gjorde ordentlig research, vi var runt och provade olika sängar mm. Jag ville verkligen göra ett noga... 2 3
Svar
56
· Visningar
3 021
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
690
Senast: cowgirl81
·
Gnägg Äntligen har jag skaffat mig ett konto på Buke! Jag har varit hangaround så länge och läst om era sorger och glädjeämnen under så lång...
Svar
12
· Visningar
1 047
Senast: Fille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka