Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Finns det lösa vadderade bitar för nackstycken? Jag har ett par träns med vadderade nackstycken och skulle vilja sätta dit lösa på mina andra. Trodde att Hööks hade, men hittade ingenting.
svårt att säga när man bara ser en bild men min är precis så att man kan sätta den i pannbandet och denna ser faktiskt väldigt lång ut så frågan är ju om det blir ett problem med att pannbandet hamnar för långt ner om man har den i öglan?
Såg ju fint ut, om än lite glansigt, men det syns ju inte! Synd att det inte fanns i brunt, hoppas det kommer in. Har självklart hittat ett brunt träns dessutom jag är sugen på, utan nackvaddering, så jag får väl fortsätta leta brunt...
Har tyvärr inte hittat något från Stübben på nätet, "mina" butiker har inte Stübben heller.
OS har det långa svängda i brunt, går dock på strax under 700:-. Sen har OS också ett kortare och rakt skydd i brunt för ca 350:-. Vet att Döbert har också, men är inte säker på priset där.
Kläder & Bli fin
Efter corona, då jag spenderade nästan två år med att jobba hemifrån, så har jag haft svårt att gå tillbaka till att använda vanliga...
Hästmänniskan Sen är det också så att de hästar oavsett ras som är mer utåtagerande oavsett om det gäller rädsla, stress, frustration etc ”måste” man...