Vädertråd!

Sv: Vädertråd!

kl

I går började dagen med ÖSregn, men sedan blev det soligt och fint!

I dag har det varit soligt och fint och så avslutades dagen med ÖSregn. Nu i kväll har det varit nästan lite soligt då och då, men väldigt ljust tycker jag. Det har åskat också en sväng här.

Jag bor utanför Höör/Eslöv. :)

Tillägg: som den hästägare jag är så tänkte jag efter fler dagars värme att regn faktiskt är BRA! :)

Ja jag tänkte likadant. Det får inte bli för torrt...

Det har det gjort hela dagen här. ÖST ner verkligen och blåst mycket hårt, och ännu blåser det mycket. Det har haglat också. Varit ganska varmt mellan skurarna trots allt.

Förresten gillar jagi nte alltid regn. Då växer ju mitt gräs...

Här har det varit ösregn av och till och åska.
Och nu ser det ut som om det kommer tillbaka.
Synd om hunden som blir livrädd :(

kl

I dag har det varit runt 12-13 grader och soligt och regnigt om vartannat. Lite blåsigt men där jag bor blåser det alltid så jag tänker inte på det precis.

Liknande trådar

Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på... 2
Svar
37
· Visningar
3 182
Senast: hastflicka
·
Foder & Strö Mitt 28-åriga sto har lite svårt att hålla hullet så vi testade PAVO 18+ som ska vara speciellt anpassat för lite äldre hästar. Hon...
Svar
6
· Visningar
692
R
Gravid - 1år Jag är lite nyfiken på hur det sett ut för er som blivit gravid som "äldre". Jag vill inte sätta en fast gräns, utan tänker att ni... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 431
  • Artikel Artikel
Dagbok ... men jag står stilla, fortfarande väntandes på att livet ska börja trots att det nu bara är ett år kvar till 30. Det är på dagar som...
Svar
4
· Visningar
665

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Vilken hundras?
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Tillbaka