Bukefalos 28 år!

Väldigt ofta ont i halsen, fler

lillsmurfagirl

Trådstartare
Har fått remiss till öron näsa hals men tänkte höra om fler varit med om samma och vad man gjorde åt det..

Jag har sjukt ofta ont i halsen, vi pratar minst två tre ggr i månaden. När detta händer blir jag torr i munnen och det luktar död ur munnen.. Jag har heller inte mkt luktsinne, känner lite lukter men långt ifrån vad andra känner. Detta hsr pågått i flera månader, oftare senaste tiden.

Var hos tandläkaren som inte såg några inflammationer i tänder. Jag använder tandtråd morgon och kväll, eltandborste. Går till tandhygienist var 5e månad för ta tandsten.

Detta börjar bli jobbigt. Vill snart inte hångla med sambon och oroar mig jämt för dålig lukt. Jag tuggat konstant tuggummi på jobbet..
 
Har fått remiss till öron näsa hals men tänkte höra om fler varit med om samma och vad man gjorde åt det..

Jag har sjukt ofta ont i halsen, vi pratar minst två tre ggr i månaden. När detta händer blir jag torr i munnen och det luktar död ur munnen.. Jag har heller inte mkt luktsinne, känner lite lukter men långt ifrån vad andra känner. Detta hsr pågått i flera månader, oftare senaste tiden.

Var hos tandläkaren som inte såg några inflammationer i tänder. Jag använder tandtråd morgon och kväll, eltandborste. Går till tandhygienist var 5e månad för ta tandsten.

Detta börjar bli jobbigt. Vill snart inte hångla med sambon och oroar mig jämt för dålig lukt. Jag tuggat konstant tuggummi på jobbet..
Inte varit med om, men kan det inte vara återkommande inflammationer av halsmandlarna då?
Symptomen låter ju rimliga för en sådan åkomma.
 
Har fått remiss till öron näsa hals men tänkte höra om fler varit med om samma och vad man gjorde åt det..

Jag har sjukt ofta ont i halsen, vi pratar minst två tre ggr i månaden. När detta händer blir jag torr i munnen och det luktar död ur munnen.. Jag har heller inte mkt luktsinne, känner lite lukter men långt ifrån vad andra känner. Detta hsr pågått i flera månader, oftare senaste tiden.

Var hos tandläkaren som inte såg några inflammationer i tänder. Jag använder tandtråd morgon och kväll, eltandborste. Går till tandhygienist var 5e månad för ta tandsten.

Detta börjar bli jobbigt. Vill snart inte hångla med sambon och oroar mig jämt för dålig lukt. Jag tuggat konstant tuggummi på jobbet..
Jag kunde få ont i halsen av inflammation i tandköttet runt visdomstanden. Men det sa ju din tandläkare att det inte var? Det löste sig genom att peta i eländet tills bakterierna gav upp.
 
Om det är värre nu kanske pollen är bidragande eller någon annan form av allergi? Lever du i, eller arbetar i, miljö med torr/dålig luft? Damm/partiklar? Spånar vilt, förstår att det måste vara jobbigt!
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hoppas att någon här kanske har lite tips och råd att komma med... Ett försök till att göra lång historia lite kortare: Jag gjorde en...
2 3
Svar
40
· Visningar
6 122
Senast: lundsbo
·
Gravid - 1år Jag känner inte att jag tycker om mitt barn längre. Hur överlever man det? Jag älskar honom och skulle offra livet för honom när som om...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
24 399
Senast: Amk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp