Väntar på att kuratorn ska ringa upp.

Lill76

Trådstartare
Jag har under en längre tid mått dåligt, trött, ledsen, uppgiven, glömsk, osocial osv. Det finns många faktorer som gjort att det blivit för mycket och jag klarar inte av att reda upp var roten till det onda finns. Allt som varit roligt är bara jobbigt och kravfyllt. Har lagt ut hästen på annons trots att jag älskar honom, men just nu är hästar bara = dåligt samvete, (tyvärr verkar ingen vilja köpa...) Orkar varken med mina barn eller hundar, allt blir bara halvdant och det dåliga samvetet håller på att äta upp mig. Bytte jobb i november och tyvärr trivs jag inte alls med det. Nu känns det som att jag måste ändra på så mycket för att jag ska kunna må bra igen och jag har ingen kraft, ork eller driv att förändra. Jag samlade krafter idag och ringde vårdcentralen och då frågade hon om jag ville till läkare eller kurator - jag vet inte... Min hjärna har liksom stängt av så jag kan inte ta enklaste beslut.. Jag bestämde mig iaf för kuratorn och nu väntar jag på att hon ska ringa upp. På ett sätt vill jag bli sjukskriven o men å andra sidan får jag återigen dåligt samvete för att jag tänker så. Har svår PMS och har fått prova antidepp-medicin (premalex) mot det, vilken funkade bra mot det den skulle, men jag fick otrevliga biverkningar o vill inte ta den längre. Så kuratorn måste väl vara ett bra ställe att börja med eller? Känner mig så hopplös.... :(
 
Sv: Väntar på att kuratorn ska ringa upp.

Den som känner att det inte fungerar och rycker tag i saken och ringer NÅGON är inte hopplös!

(Är det fel: Kurator hänvisar vid behov vidare och fungerar inte det kommer någon mångkunnig Bukefalist med råd. Håller tummarna och hejar)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag vet inte vad jag ska ta mig till längre. Jag har varit på exakt samma plats i livet i flera år nu. Jag kommer ingenstans med mitt...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 976
Senast: MiaMia
·
Övr. Hund Är ingen flitig skrivare på buke, men en väldigt flitig läsare. Jag vet att det finns väldigt många vettiga människor med stor kunskap...
2
Svar
37
· Visningar
5 924
Senast: tuaphua
·
Äldre Hej! Jag skriver från ett nytt konto då flera på buke vet vem jag är och detta kommer bli ganska personligt och om saker som få vet om...
Svar
1
· Visningar
1 851
Senast: kryddelydd
·
Relationer För två månader sedan träffade jag en kille för första gången.. vi hade pratat på telefon och över nätet innan första gången vi sågs och...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
9 388
Senast: Och_Aye
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp