Väntar på kommunen för trygghetslarmsbyte

F har varit här och lekt med Minnie, dragit på strumpor och bäddat säng.

Minnie gillar inte Prima portionsvåtmat... :(

Permobilen står på laddning, vi får se vad jag hittar på i em, snabb sväng över stan för lite sista minuten klappar...

Jag har också väntat i 3 månader på nyckeln till tvättstugan i marknivå och skulle behöva tvätta lite kläder före julafton. ÖBo skrev in så att jag kan boka den tvättstugan... Men jag kom inte in i den med min tagg. Nu pratade jag med hv härom dagen och det krävs nyckel dit... Heja ÖBo... De har besökstid i eftermiddag, så jag ska väl åka dit och se om jag kan komma in med permobilen. Ja, jag har ringt till democh frågat om jag inte kan få nyckeln i brevlådan eller att de kan komma förbi och lämna. Men jag kommer bara till servicecenter, bovärden har väl för lång lista... Det tog ju två år att laga hålet i min ytterdörr där grannens hund skulle kunna springa in och ut. Från och med nästa år ska de inte ha bovärdar utan allt ska gå genom serviccenter... Hoppas att det blir bättre, för sämre kan det inte bli tyvärr.

Men lägenheten i sig är toppen om än lite liten och enbart förråd i källaren och ingen "garageplats" till permobilen, så den står på parketten i vardagsrummet (jag har matta under)... och har en underbar uteplats, där Minnie o jag ska plantera i vår.
 

Säkerställd och bytte från halsband till armband, då halsbandet kom i kläm några gånger. Visserligen har jag oftast knappen ligger vid sidan av... Men i alla fall.

larmband.jpg
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Och lyckades klämma dit fläktfiltret i köksfiltret utan frivolt på kokvrågolvet, tack o lov. Lite trist om man fått fira jul på...
Svar
2
· Visningar
438
Senast: IngelaH
·
Äldre Jag funderar på att hyra ut min lägenhet i andrahand då jag spenderar mer tid hos pojkvännen än I min egna lägenhet ;) Det är dock lite...
2
Svar
20
· Visningar
1 539
Senast: doleron
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp