A

anna_fransson

Hej! Jag undrar på ett ungefär vad man kan lägga för bud på en ponny, ca 110 cm, utan papper/pass. Har lite eksem, bara tömkörd. Har honom på foder och när jag fick hem honom var han väldigt rädd av sig. Han litade inte på någon. Är det någon som kan ge mig nåt förslag? tackar!
 
jag gav ett bud på 4.000 (föpte honom för det)för min b-ponny(113cm) och han var endast tömkörd/körd och har exem. inga papper eller pass.
 

Liknande trådar

L
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 217
Senast: LiviaFilippa
·
Ekonomi & Juridik Hej hej Jag vill bara ha lite råd hur jag ska gå till väga i en väldigt jobbig situation som nätt och jämnt tar all energi man har...
Svar
4
· Visningar
1 114
Senast: Inte_Ung
·
Ekonomi & Juridik Hej! Jag har lånat ut min ponny i sommar. Hade från början inte tänkt att göra det men blev tillfrågad från en bekants bekant som...
2
Svar
34
· Visningar
4 096
Senast: QueenLilith
·
Gnägg Här kanske finns någon eller några med erfarenhet av att ha en "sommarhäst" från en ridskola? Skulle ni vilja dela med er av hur det...
Svar
13
· Visningar
1 701
Senast: Shixle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp