Världens idé!!

T

Tican

Varför har ingen innan mig kommit på att man kan köpa en puderapplikator, av den tjocka varianten och limma fast på pullargrimman?! :cool: Världens idé ju! :banana:
 
Finns billigare alt än så..varför inte gå till tygbutiken och få lite fårskinnsludd i stället för en billigare penning.. :D
 
De säljer ju billiga fårskinns tussar på höös, varför inte bara köpa en sådan??
 
Dom är ju fula.. :p Pudersaker är ju mycket tjockare och skumgummigare..! :confused:
 
De är gjorda av syntet. Håll noga koll så det inte blir "brännmärken" av den bara.

Du kanske hittar en käckt rosa eller nåt? ;)
 
Aha.. Men t ex Morris & Nolan har liknande på sina, så det borde funka..
Rosa var det! :banana:
 
:rofl: vet ni vad jag fick det till. att man skulle raka bort pudelhår och limma dit..men varför itne ta o köpa ett fråskinn från hööks för 29:-?
 
Det är fortfarande mycket snyggare med pudelapplikator. :p 20 spänn på Kicks, Åhléns o liknande. :) Ska skaffa ett pullar, så min idé blir snart satt i verket..
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Det har kommit ut en annons för ett jobb jag sökte för några år sedan. Omfattande rekryteringsprocess, jag var en av slutkandidaterna...
Svar
15
· Visningar
834
Senast: BernT
·
Hundavel & Ras Är knappast den första som startar en sån här tråd 😅 Men jag och min sambo letar efter rätt hundras som hund nummer två. Har en liten...
2
Svar
28
· Visningar
2 014
Senast: DeCloe
·
Träning Hej! Jag håller just nu på att rida in ett russ på tre år. Än så länge rids han fortfarande med ledare, och vi har travat några gånger...
Svar
3
· Visningar
954
Senast: Cambrie
·
Utrustning Jag behöver köpa en ny hjälm. Är dressyrryttare och har ganska mycket hår, både tjockt och långt. Tanken är att jag ska ta upp tävlandet...
Svar
2
· Visningar
536

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp